Vino în echipa noastră!

Patria Bank este prin excelență o companie cu spirit antreprenorial. Astfel, credem că cele mai de succes experiențe sunt rezultatul pasiunii și entuziasmului.

În Patria Bank oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Angajăm!

Patria Bank este prin excelență o companie cu spirit antreprenorial. Astfel, credem că cele mai de succes experiențe sunt rezultatul pasiunii și entuziasmului.

În Patria Bank oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați. 

Dacă și tu vibrezi de energie, pasiune pentru banking și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom trimite-ne CV-ul tău la recrutare@patriabank.ro, ne-ar plăcea să te cunoaștem.

Sfaturi pentru un CV de succes

 

1 Analist Creditare IMM și Corporate

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii superioare economice finalizate

Cerințe minime de experiență

  • minim 2 ani experiență pe un post similar în domeniul financiar – bancar
     

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • capacitate organiziatorică, capacitate de analiză și sinteză în procesul decizional
  • abilități de coaching și spirit de echipă
  • atitudine proactivă și inovativă, orientare către rezultat
  • cunoștințe limba engleză - nivel intermediar
  • cunoștințe de MsOffice (Word, Excel) - nivel intermediar

Responsabilitățile postului:

  • analiza solicitărilor de creditare sau demodificare a condițiilor existente pentru creditele în derulare aferente clienților IMM&Corporate în vederea identificării și evaluării riscului de credit al tranzacțiilor de credit, cu respectarea tuturor reglementărilor interne, precum și a legislației în vigoare
  • stabilirea limitelor de creditare individuale și de grup ale clienților IMM&Corporate și contrapartidelor, prin evaluarea: structurii tranzacțiilor și a garanțiilor aferente, performanțelor financiare și capacității de rambursare a clienților IMM&Corporate
  • emiterea de opinii de risc cu privire la riscurile generate de tranzacțiile de credit și de recomandări/propuneri de condiții suplimentare privind tranzacțiile analizate în vederea diminuării riscurilor identificate
  • revizuirea limitelor de creditare existente și monitorizarea condițiilor și clauzelor specifice clienților IMM&Corporate pe parcursul existenței creditelor în portofoliul administrat
  • emiterea de opinii de risc cu privire la propunerile de restructurare a expunerilor clienților IMM și Corporate și de recomandări/propuneri de condiții suplimentare privind tranzacțiile analizate în vederea diminuării riscurilor identificate în cadrul restructurărilor
  • colaborează cu unitățile teritoriale și îndrumă colegii din departamentele de vânzări în activitatea de creditare, respectiv identificarea riscurilor de credit

Alte cerințe

Beneficii:

  • apreciem spiritul antreprenorial, deci ideile tale vor fi apreciate și astfel îți vom acorda posibilitatea de a le pune în practică
  • vei găsi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
  • asigurare medicală
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

3 Manager Relații Clienți IMM - Echipa Mobilă

3 posturi disponibile în București, Cluj-Napoca, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii superioare economice finalizate cu licență
  • permis auto

Cerințe minime de experiență

  • experiență în zona de creditare PJ va reprezenta un avantaj
  • experiența în call center poate reprezenta un avantaj
  • cunoștințe de bază de contabilitate și analiză de risc
  • cunoștințe de calculator - word, excel avansat
  • cunoștințe de limba engleză – nivel mediu-avansat

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Căutăm un coleg cu:

  • capacitate de organizare
  • orientare către client
  • responsabilitate și disponibilitate pentru activitate de teren
  • înțelegerea mediului de business
  • disponibilitate pentru deplasări temporare
  • gândire analitică și capacitate rapidă de asimilare informații complexe

În rolul de Manager Relații Clienți IMM - Echipa Mobilă vei:

  • asigura dezvoltarea continuă a portofoliului de clienți IMM
  • administra și monitoriza portofoliul de clienți IMM în vederea identificării, valorificării oricăror nevoi financiare ale acestora și a creșterii profitabilității băncii
  • asigura creșterea satisfacției clienților, prin dezvoltarea și menținerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu
  • promova imaginea băncii în segmentul vizat
  • construi și administra portofoliul prin achiziția de noi clienți și creșterea relației cu clienții existenți în vederea creșterii profitabilității băncii în conformitate cu targetul personal stabilit de către management
  • asigura suportul unităților organizaționale care au atribuții referitoare la activitatea de creditare (aprobare, implementare și monitorizare) și vei sprijini circuitul documentelor între clienții alocați și aceste unități organizaționale
  • suna în cadrul campaniilor prospecți dar și clienți existenți
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

3 Administrator de Cont

3 posturi disponibile în Buzău, București, Constanța, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii sau superioare

Cerințe minime de experiență

Constituie avantaj:

  • Experiența în domeniul bancar - minim 6 luni

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • Cunoașterea mediului economic și bancar local;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Atenție la detalii;
  • Responsabilitate;
  • Orientare către client;
  • Orientare către rezultate.

Atribuții și responsabilități:

  • Participă la realizarea obiectivelor de vânzări;
  • Cunoaște și promovează produsele și serviciile standard ale Băncii și realizează vânzări încrucișate oferind informații complete legate de acestea;
  • Efectuează toată gama de operațiuni cu și fără numerar pentru client;
  • Asigură desfășurarea în bune condiții a decontării intra și interbancare, ca urmare a dispoziției clientului, date prin instrumentele de plată utilizate.

Alte cerințe

  • Cunoștinte de operare calculator - word, excel - nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

2 Administrator de Cont - Echipa Mobilă

2 posturi disponibile în Pitești, Ploiești, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii sau superioare

Cerințe minime de experiență

  • Experiența în domeniul bancar - minim 6 luni constituie avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • Cunoașterea mediului economic și bancar local;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Atenție la detalii;
  • Responsabilitate;
  • Orientare către client;
  • Orientare către rezultate

Atribuții și responsabilități:

  • Participă la realizarea obiectivelor de vânzări;
  • Cunoaște și promovează produsele și serviciile standard ale Băncii și realizează vânzări încrucișate oferind informații complete legate de acestea;
  • Efectuează toată gama de operațiuni cu și fără numerar pentru client;
  • Asigură desfășurarea în bune condiții a decontării intra și interbancare, ca urmare a dispoziției clientului, date prin instrumentele de plată utilizate.

Alte cerințe

  • Cunoștinte de operare calculator - word, excel - nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Analist Creditare Segment Micro și AgroBusiness

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii superioare economice finalizate

Cerințe minime de experiență

  • minim 2 ani experiență pe post similar în domeniul financiar – bancar
  • experiența în creditarea clienților cu activitate agricolă reprezintă un avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • atenție la detalii, orientare către rezultat
  • abilități bune de comunicare scrisă și orală, responsabilitate și integritate
  • cunoștințe de limbă engleză - nivel intermediar
  • cunoștințe de operare PC și MS Office – nivel intermediar

Responsabilitățile postului: 

  • analizează solicitările de creditare/de modificare a condițiilor existente pentru creditele în derulare, în vederea identificării și evaluării riscului de credit
  • propune limitele de credit individuale și de grup ale clienților și contrapartidelor, prin evaluarea: structurii tranzacțiilor și a garanțiilor aferente, performanței financiare și capacității de rambursare a clienților
  • emite opinii de risc cu privire la riscurile generate de tranzacțiile de credit
  • emite opinii de risc pentru revizuirea limitelor de creditare existente și monitorizarea condițiilor și clauzelor specifice clienților pe parcursul existenței creditelor
  • emite opinii de risc cu privire la propunerile de restructurare a expunerilor și face recomandări/propuneri de condiții suplimentare privind tranzacțiile analizate
  • colaborează cu unitățile teritoriale și îndrumă colegii din departamentele de vânzări în activitatea de creditare, respectiv identificarea riscurilor de credit

Alte cerințe

Beneficii:

  • apreciem spiritul antreprenorial, deci ideile tale vor fi apreciate și astfel îți vom acorda posibilitatea de a le pune în practică
  • vei găsi perspective de dezvoltare a carierei în domeniul financiar-bancar
  • asigurare medicală
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Asistent servicii clienți - Call Center

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare (finalizate/în curs), de preferință în domeniul economic

Cerințe minime de experiență

  • Nu este necesară o experiență anterioară pe o poziție similară

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințe:

  • Orientare către client
  • Orientare către rezultate
  • Excelente abilități de comunicare cu clienții
  • Capacitate de ascultare activă
  • Comunicare persuasivă
  • Disponibilitate de a lucra în echipă
  • Capacitatea de a menține și de a îmbunătăți continuu calitatea serviciilor
  • Abilitatea de a face față situațiilor de criză și lucrului sub presiune

În calitate de Asistent servicii clienți - Call Center: 

  • preiei solicitările telefonice cât și pe e-mail ale clienților cu privire la portofoliul de produse și servicii ale băncii
  • promovezi telefonic serviciile și produsele băncii în cadrul campaniilor curente
  • vei acorda asistență și suport cu privire la serviciul de Internet Banking
  • vei oferi asistență și consiliere clienților prin intermediul platformei audio-video
  • crești gradul de satisfacție și profеsionalism pentru fiecarе client sau potеnțiаl client tratat.
  • Job-ul presupune lucrul în ture, programul nostru de activitate fiind în intervalul orar 09:00-19:00, de luni-vineri.

Alte cerințe

Beneficii:

  • Faci parte dintr-o echipă tânără și dinamică 
  • Posibilitatea de work from home
  • Traininguri de pregătire și perfecționare profesională 
  • Oportunități de dezvoltare în carieră și de a lucra într-un sistem financiar-bancar pentru un brand românesc
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

4 Consilier Credite Micro

4 posturi disponibile în București, Timișoara, Sibiu, Alba Iulia, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii superioare în domeniul economic (finalizate sau în curs)

Cerințe minime de experiență

  •  experiența de minim 1 an pe un post similar constituie un avantaj, dar nu este obligatorie
  • experiența în domeniul financiar / financiar – bancar constituie avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției:

  • permis auto categoria B
  • capacitatea de a lucra într-o echipă,
  • bune aptitudini de comunicare, orientare către client
  • cunoştinte de PC şi Microsoft Office
  • abilități de planificare și lucru sub presiune

Ce va presupune activitatea ta:

  • Promovarea produselor financiare Patria Bank, construirea si consolidarea brandului Patria Bank în comunitatea locală în care activezi
  • Promovarea telefonică a serviciilor și produselor băncii în cadrul campaniilor curente
  • Construirea unui portofoliu individual de clienți Micro (cifra de afaceri de până la 1 milion de euro) din zona alocatăâ
  • Prospectarea continuă a zonei alocate prin vizite atât la clienții existenți, cât și la potențiali clienți
  • Gestionarea și monitorizarea portofoliului individual de clienți prin menținerea permanentă a unei legături strânse cu aceștia

Alte cerințe

Beneficii:

  • Posibilitatea de work from home
  • Traininguri de pregătire și perfecționare profesională
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Coordonator Echipă Monitorizare, restructurare și operațiuni

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Absolvent de studii superioare - studii economice și/sau juridice

Cerințe minime de experiență

  • Experiență în analiza financiară și creditare persoane juridice - minimum 5 ani
  • Experiență într-o poziție similară constituie un plus

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

În calitate de Coordonator Echipă Monitorizare, restructurare și operațiuni post-acordare clienți Retail vei:

  • elabora cadrul de reglementare necesar desfășurării activității de monitorizare pentru portofoliul de clienți persoane fizice
  • elabora cadrul de reglementare necesar desfășurării activității de restructurare și operațiuni post-acordare pentru clienții persoane fizice
  • gestiona cadrul intern decizional necesar pentru controlul activității de monitorizare a creditelor, activității de restructurare și post-acordare
  • asigura implementarea și testarea fluxurilor de lucru necesare pentru desfășurarea activității de monitorizare, restructurare și operațiuni post-acordare
  • elabora, menține și evalua periodic indicatorii relevanți cantitativi și calitativi de avertizare timpurie, permițând identificarea la timp a riscului de credit crescut din portofoliul de clienți persoane fizice
  • analiza solicitările de operațiuni de înlocuire de tip restructurare cu/fără diminuarea serviciului datoriei și a solicitărilor de post-acordare pentru clienții-împrumutăți persoane fizice
  • întocmi rapoarte lunare cu privire la activitatea desfășurată

Alte cerințe

Alte cerințe:

  • cunoștințe solide de operare calculator
  • cunoștințe cel puțin medii de limbă engleză
  • abilități de comunicare și negociere
  • capacitatea de analiză și sinteză
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Manager Relații Clienți Agro

Un post disponibil în Călărași/Slobozia, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • absolvent de studii superioare
  • permis auto – categoria B

Cerințe minime de experiență

  • minime cunoștințe de analiză financiară sau/și experiență pe zona de vânzări

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

În rolul de Manager Relații Clienți Agro vei:

  • stabili și dezvolta relații durabile cu clienții AgroBusiness (fermieri), exclusiv persoane juridice în scopul îndeplinirii obiectivelor stabilite
  • contacta și vizita clienții din zona alocată oferindu-le consultanță financiară 
  • prezenta clienților AgroBusiness produsele și serviciile Patria Bank, oferindu-le soluții financiare potrivite
  • construi și dezvolta un portofoliu dinamic de clienți, prin menținerea constantă a unei relații directe cu piața în care activează și cu persoanele cu care interacționează
  • realiza documentația dosarului de credit
  • monitoriza portofoliul până la lichidarea creditelor

Căutăm un coleg cu:

  • abilități puternice de comunicare, vânzare, negociere ăi persuasiune
  • o personalitate pozitivă, proactivă, perseverentă 

Alte cerințe

Beneficii:

  • se oferă pachet salarial motivant și posibilitatea de evoluție în carieră
  • bonusuri lunare în funcție de performanță.
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Manager Relații Persoane Fizice

Un post disponibil în Călărași, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii superioare finalizate (sau în curs)

Cerințe minime de experiență

  • experiență în vânzări de minim 6 luni
  • constituie avantaj experiență în vânzări în domeniul financiar

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

În rolul de Manager Relații Clienți vei dezvolta portofoliul de clienți persoane fizice din zona alocată și vei menține relația cu cei existenți, prin identificarea permanentă a nevoilor de business și oferirea de produse bancare potrivite.

Astfel, căutăm un coleg care să aibe:

  • capacitatea de a lucra într-o echipă,
  • bune aptitudini de comunicare, orientare către client
  • cunoştinte de PC şi Microsoft Office (Excel)
  • abilități de planificare și lucru sub presiune

Ce va presupune activitatea ta:

  • îndeplinirea obiectivelor de vânzări fixate de către superiorul direct
  • identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă
  • sondarea și prospectarea constantă a pieței
  • participare activă în creșterea vânzărilor de produse și servicii prin stabilirea de întâlniri și prezentări, atât la sediu, cât și în afara acestuia
  • menținerea unui contact permanent cu clienții persoane fizice actuali pentru a le prezenta oferta actualizată de produse și pentru a le comunica modificările apărute

Alte cerințe

  • disponibilitate pentru activitate de teren
  • limba Engleză – nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Ofițer Monitorizare

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii superioare absolviute cu licență

Cerințe minime de experiență

  • experiență în utilizarea MS Excel
  • consitutie un avantaj cunoasterea scrierii macrocomenzilor VBA în Excel

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

În rolul de Ofițer Monitorizare vei:

  • asigura monitorizarea creditelor acordate de bancă persoanelor juridice
  • verifica respectarea condițiilor contractuale de către clienții persoane juridice
  • întocmi rapoarte relevante de monitorizare pentru Comitetele Băncii
  • urmări implementarea deciziilor date în Comitetul de Monitorizare
  • acorda suport și vei revizui soluțiile de monitorizare / analiză a riscurilor individuale, în scopul extragerii și analizei riscurilor la nivel de portofoliu persoane juridice
  • contribui la dezvoltarea / testarea sistemului pentru identificarea, agregarea și raportarea indicatorilor de avertizare timpurie
  • implementa soluții de inovație și automatizare

Alte cerințe

Căutăm un coleg nou cu:

  • atitudine proactivă, spirit de inițiativă
  • capacitate de analiză și sinteză 
  • agilitate, focus pe inovație și automatizare
  • atentie la detalii.
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

2 Șef de Agenție

2 posturi disponibile în Călărași, Bistrița, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii superioare finalizate în domeniul economic

Cerințe minime de experiență

  • experiență în domeniul bancar de minim 5 ani, din care minim 3 ani într-o funcție de vânzări;
  • experiența într-o poziție similară constituie avantaj;

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Principalele atribuții și responsabilități:

  • coordonează activitatea sucursalei și alocă optim resursele umane în vederea realizării obiectivelor de vânzări
  • inițiază și dezvoltă relațiile cu clienții băncii
  • reprezintă sucursala în mediul local de afaceri
  • promovează clienților întregul portofoliu de produse de retail

Cerințele postului:

  • cunoașterea reglementărilor în vigoare privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului
  • cunoașterea amănunțită a produselor și serviciilor bancare și a instrumentelor de plată
  • orientare către rezultate, orientare către client
  • nivel ridicat al responsabilității și integrității
  • foarte bune abilități de planificare, organizare și comunicare

Alte cerințe

  • abilități de operare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu
  • permis de conducere - categoria B
  • cunoștințe de limba engleză - nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul
Patria Blog Patria Partener Vânzări de imobile Cariere Patria de Oriunde Patria de Oriunde