Vino în echipa noastră!

Patria Bank este prin excelență o companie cu spirit antreprenorial. Astfel, credem că cele mai de succes experiențe sunt rezultatul pasiunii și entuziasmului.

În Patria Bank oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Angajăm!

Patria Bank este prin excelență o companie cu spirit antreprenorial. Astfel, credem că cele mai de succes experiențe sunt rezultatul pasiunii și entuziasmului.

În Patria Bank oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați. 

Dacă și tu vibrezi de energie, pasiune pentru banking și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom trimite-ne CV-ul tău la recrutare@patriabank.ro, ne-ar plăcea să te cunoaștem.

Sfaturi pentru un CV de succes

 

3 Administrator de Cont în cadrul Echipei Mobile
3 posturi disponibile în București, Arad, Alba Iulia, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare cu licență sau
  • Studii medii, dar cu experiență în activitatea cu numerar

Cerințe minime de experiență

  • Pentru a candida pentru această poziție nu ai nevoie de experiență bancară

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Orientare spre rezultate
  • Abilități de comunicare scrisă și verbală
  • Posibilitatea de a efectua toată gama de operațiuni cu și fără numerar pentru client
  • Posibilitatea de a asigura desfășurarea în bune condiții a decontării intra și interbancare ca urmare a dispoziției clientului date prin instrumentele de plată utilizate
  • Promovarea produselor și serviciilor Patria Bank și participarea activă la realizarea obiectivelor echipei

Alte cerințe

  • Cunoștințe de operare computer
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

2 Administrator de cont
2 posturi disponibile în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare sau medii

Cerințe minime de experiență

  • Experiență în activitatea cu numerar
  • Experiența bancară constituie un avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Orientare spre rezultate
  • Abilități de comunicare scrisă și verbală
  • Posibilitatea de a efectua toată gama de operațiuni cu și fără numerar pentru client
  • Posibilitatea de a asigura desfășurarea în bune condiții a decontării intra și interbancare ca urmare a dispoziției clientului date prin instrumentele de plată utilizate
  • Promovarea produselor și serviciilor Patria Bank și participarea activă la realizarea obiectivelor echipei

Alte cerințe

  • Cunoștințe de operare computer
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Analist Senior Controlling (Direcția Financiar-Contabilitate)
Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Pentru a candida pentru această poziție ai nevoie de studii superioare economice, tehnice sau juridice

Cerințe minime de experiență

  • Îți vom solicita minim 3 ani de experiență bancară în domeniul bugetare sau controlling

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Atenție la detalii 
  • Raționament matematic
  • Raționament ipotetico-deductiv
  • Abilitatea de a rezolva probleme
  • Orientare către clientul intern

Alte cerințe

  • Cunoștințe în folosirea pachetului MS Office (word, excel, powerpoint)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Auditor Intern
Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Pentru a candida pentru această poziție ai nevoie de studii superioare: economice/juridice

Cerințe minime de experiență

  • Pentru această poziție ai nevoie de:
    • minim 5 ani de experiență în activitatea de audit, dintre care minim 3 ani în activitatea de audit în instituții financiar-bancare
    • experiență în auditarea/desfășurarea activităților de management al riscurilor (de ex: validare sisteme de rating, activitatea funcției de control al riscurilor),  trezorerie, contabilitate și raportări  

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Calitatea de membru al unei organizații profesionale relevante: ACCA/ CIA/CISA/CAFR/CECCAR, constituie avantaj
  • Cunoștințe privind legislația bancară națională și europeană,  societăți comerciale, IFRS, standarde audit intern

Alte cerințe

  • Cunoștințe IT - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access - capacitate de prelucrare baze de date, documentare, sinteză, întocmire prezentări), Internet
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

5 Consilier Credite Microîntreprinderi
5 posturi disponibile în București, Mediaș, Sibiu, Timișoara, Roman, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Pentru a candida la această poziție vei avea nevoie de studii superioare finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Pentru această poziție disponibilă în cadrul echipei noastre nu este solicitat un anumit nivel de experiență

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Dorința de a învăța în permanență,
  • Îți place să creezi relații de parteneriat cu clienții, oferind atenție, disponibilitate și adoptând un stil de vânzare consultativ
  • Disponibilitate și orientare către client
  • Orientare spre rezultate
  • Abilitatea de a identifica oportunități, gândire analitică
  • Responsabilitate și atenție la detalii
  • Candidatul pe care îl cătăm este organizat, ordonat și  consecvent
  • Trebuie să mai știi că domeniul creditării poate fi adesea solicitant astfel ne plac oamenii eficienți, dinamici și perseverenți

Alte cerințe

  • Cunoștințe în utilizarea pachetului MS Office
  • Permis auto - categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Coordonator Teritorial Microîntreprinderi
Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Pentru a candida pentru această poziție vei avea nevoie de studii superioare economice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Căutăm candidați cu minim 3 ani de experiență într-o poziție similară în IFN sau bancă, din care minim 1 an pe un post de vânzări

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Știi să dezvolți și să menții relații de parteneriat cu clienții, oferind atenție, disponibilitate și adoptând un stil de vânzare consultativ și potrivit nevoilor clienților
  • Ești conectat la mediul de business și la oportunitățile din piața
  • Ai abilități de coordonare și motivare a angajaților 
  • Ai cunoștințe de bază de contabilitate și analiză de risc
  • Ești organizat, acorzi mare atenție detaliilor și ai abilități de time management
  • Îți place să lucrezi în echipă pentru atingerea obiectivelor, ai deschidere să identifici și să dezvolți aptitudinile celor cu care lucrezi
  • Ești organizat și îți place să planifici activitatea pe care o desfășori
  • Ești orientat către rezultate și fan al eficienței

Alte cerințe

  • Cunoștințe avansate în folosirea pachetului MS Office (word, excel, powerpoint)
  • Permis auto - categoria B 
  • Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Expert Antifraudă
Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Pentru a candida pentru această poziție vei avea nevoie de studii superioare economice/juridice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Îți vom solicita minim 3 ani de experiență bancară în domeniul conformitate sau antifraudă

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Atenție la detalii și responsabilitate
  • Abilități de rezolvare a problemelor
  • Orientare către rezultate

Alte cerințe

  • Cunoștințe avansate în folosirea pachetului MS Office (word, excel, powerpoint)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Expert Raportare
Un post disponibil în Sediul Central, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licență în domeniul  Informatică/Matematică/Economie/Financiar/ Contabilitate
  • Studiile masterale vor reprezenta un plus semnificativ

Cerințe minime de experiență

  • Pentru a candida pentru această poziție îți vom solicita:
    • experiență în raportarea și utilizarea sistemelor informatice de cel puțin 3 ani
    • experiență în calcularea indicatorilor specifici operaționali și/sau de risc (utilizând baze de date)
  • Cunoașterea foarte bună a aplicațiilor de colectare constituie avantaj
  • Experiența în coordonarea proiectelor este un avantaj semnificativ
  • Experiența  în colaborarea cu departamente IT constituie un avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Căutăm candidați orientați către înțelegerea nevoilor de business și inițiativă în acest sens, care au abilitatea de a se organiza foarte bine și a prioritiza activitățile
  • Gândirea analitică este esențială pentru această poziție
  • Alte aspecte importante sunt abilitatea de a lucra cu cifre și calcule matematice complexe și capacitatea de a înțelege procesele de colectare 
  • Este important să ai bune abilități de comunicare verbală și în scris
  • Ne vom aștepta să fii orientat către clientul intern

Alte cerințe

  • Cunoștințe avansate în folosirea pachetului MS Office (word, excel, powerpoint)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Inginer Echipamente Comunicații IT
Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare de inginerie finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Pentru a candida pentru această poziție îți vom solicita:
    • minim 3 ani de experiență în instalarea și administrarea infrastructurii switching, routing, firewall (Cisco ASA și Checkpoint) și security
    • cel putin o certificare Cisco CCNA/CCNP
    • experiență în administrarea sistemelor proxy, ips, ids, siem, load balancing
  • Experiența în administrarea serverelor Windows și virtualizare (networking și security) reprezintă un plus

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Cunoștințe de bază pentru administrare linux
  • Orientarea către rezultate
  • Abilități de lucrul în echipa
  • Abilități de comunicare
  • Rezolvarea de probleme
  • Raționament ipotetico-deductiv

Alte cerințe

  • Dacă ai experiență în administrarea switch-urilor fiber-channel constituie un avantaj 
  • Cunoștințe de limba engleză - nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

13 Manager Relații Clienți - persoane fizice
13 posturi disponibile în București, Sibiu, Baia Mare, Suceava, Zalău, Mehedinți, Neamț, Miercurea Ciuc, Turda, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare finalizate cu licență sau în curs de finalizare
  • Studii medii finalizate cu bacalaureat

Cerințe minime de experiență

  • Fără experiență

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Disponibilitate pentru activitate de teren
  • Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare
  • Atitudine orientată către client și capacitatea de a identifica nevoile sale și a-i propune cele mai bune soluții
  • Abilități de planificare și organizare
  • Promovarea produselor și serviciilor Patria Bank și participarea activă la realizarea obiectivelor echipei
  • Capacitatea de a îndeplini obiectivele de vânzări stabilite
  • Înțelegerea pieței și prospectarea constantă a acesteia

Alte cerințe

  • Cunoștințe de operare computer
  • Limba engleză - nivel mediu
  • Permis auto - categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

3 Manager Relații Clienți IMM & Corporate
3 posturi disponibile în Oradea, Buzău, Baia Mare, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 6 luni experiență în vânzarea de produse și servicii către clienți persoane juridice sau în creditarea persoanelor juridice

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Dorința de a învăța în permanență
  • Atitudine orientată către client
  • Responsabilitate, atenție la detalii, organizare, eficacitate, promptitudine, gândire analitică
  • Cunoștințe de bază de contabilitate și analiză de risc
  • Înțelegerea mediului de business

Alte cerințe

  • Cunoștințe medii de utilizare a pachetului MS Office (excel - avansat)
  • Permis auto, categoria B
  • Limba engleză (nivel avansat)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

3 Responsabil Vânzări Directe - persoane fizice
3 posturi disponibile în Cluj Napoca, Sibiu, Galați, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii finalizate cu bacalaureat sau
  • Studii superioare finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 6 luni de experiență în vânzări
  • Experiența în coordonarea unei echipe de vânzări directe va constitui un avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Bune abilități de coordonare, planificare și control
  • Pasiune pentru tot ce înseamnă procesul vânzării
  • Disponibilitate și orientare către client
  • Abilități de organizare și planificare
  • Gândire analitică
  • Cunoștințe de training, coaching și motivare a echipei
  • Dorința de a învăța în permanență

Alte cerințe

  • Cunoștințe medii de utilizare a pachetului MS Office
  • Permis auto, categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Responsabil Vânzări Microîntreprinderi
Un post disponibil în Târgu Mureș, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii sau superioare finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Pentru această poziție nu-ți solicităm experiență, ci doar dorința de a învăța continuu

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Abilitatea de a comunica și interacționa cu clienții
  • Căutăm candidați responsabili, organizați, orientați către rezultate, cu abilitatea de a identifica oportunități
  • Activitatea de Responsabil în Vânzări este adesea solicitantă, astfel încât calități precum eficiența, dinamismul și perseverența vor constitui un avantaj
  • Apreciem, în egală măsură,  gândirea analitică și dorința de a coopera și de a asimila cunoștințe noi

Alte cerințe

  • Cunoștințe medii de utilizare a pachetului MS Office
  • Permis auto - categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

4 Șef de Agenție
4 posturi disponibile în Onești, Botoșani, Sibiu, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice, tehnice sau juridice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Pentru a candida pentru această poziție este necesar să ai minim 3 ani de experiență bancară din care minim 1 an de experiență într-o funcție comercială (vânzări) într-o unitate din rețeaua teritorială

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Știi să dezvolți și să menții relații de parteneriat cu clienții, oferind atenție, disponibilitate și adoptând un stil de vânzare consultativ
  • Ai abilități de coordonare și motivare a angajaților 
  • Îți place să lucrezi în echipă pentru atingerea obiectivelor, ai deschidere să identifici și să dezvolți aptitudinile celor cu care lucrezi
  • Ești organizat și îți place să planifici activitatea pe care o desfășori
  • Ești orientat către rezultate

Alte cerințe

  • Abilități de prezentare
  • Cunoștințe avansate în folosirea pachetului MS Office (word, excel, powerpoint)
  • Permis auto - categoria B 
  • Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Șef pentru Departamentul Administrare Active și Pasive
Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 5 ani de experiență bancară în domenii legate de managementul activelor și pasivelor, suport trezorerie, managemementul riscului de lichiditate și de rată a dobânzii în afara portofoliului de tranzacționare sau domenii conexe acestor activități
  • Minim 1 an de experiență într-o activitate de coordonare echipe (project manager, head of department etc.)

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Abilități de mediere și negociere
  • Excelente abilități de organizare și planificare
  • Orientare spre rezultate
  • Bună cunoaștere a pieței și a mediului de afaceri din România

Alte cerințe

  • Operare calculator și cunoștințe în utilizarea pachetului MsOffice (Word, Excel, Access) - nivel avansat
Apasă aici pentru a încărca cv-ul