Vino în echipa noastră!

Patria Bank este prin excelență o companie cu spirit antreprenorial. Astfel, credem că cele mai de succes experiențe sunt rezultatul pasiunii și entuziasmului.

În Patria Bank oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Angajăm!

Patria Bank este prin excelență o companie cu spirit antreprenorial. Astfel, credem că cele mai de succes experiențe sunt rezultatul pasiunii și entuziasmului.

În Patria Bank oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați. 

Dacă și tu vibrezi de energie, pasiune pentru banking și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom trimite-ne CV-ul tău la recrutare@patriabank.ro, ne-ar plăcea să te cunoaștem.

Sfaturi pentru un CV de succes

 

5 Administrator de Cont

5 posturi disponibile în Timișoara, Satu Mare, Caracal, Ploiești, Slatina, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii sau superioare

Cerințe minime de experiență

Constituie avantaj:

  • Experiența în domeniul bancar - minim 6 luni

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • Cunoașterea mediului economic și bancar local;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Atenție la detalii;
  • Responsabilitate;
  • Orientare către client;
  • Orientare către rezultate.

Atribuții și responsabilități:

  • Participă la realizarea obiectivelor de vânzări;
  • Cunoaște și promovează produsele și serviciile standard ale Băncii și realizează vânzări încrucișate oferind informații complete legate de acestea;
  • Efectuează toată gama de operațiuni cu și fără numerar pentru client;
  • Asigură desfășurarea în bune condiții a decontării intra și interbancare, ca urmare a dispoziției clientului, date prin instrumentele de plată utilizate.

Alte cerințe

  • Cunoștinte de operare calculator - word, excel - nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

2 Administrator de Cont - Echipa Mobilă

2 posturi disponibile în București, Oradea, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii sau superioare

Cerințe minime de experiență

  • Constituie avantaj: experiența în domeniul bancar - minim 6 luni

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • Disponibilitate pentru călătorii;
  • Cunoașterea mediului economic și bancar local;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Atenție la detalii;
  • Responsabilitate;
  • Orientare către client;
  • Orientare către rezultate.

Atribuții și responsabilități:

  • Participă la realizarea obiectivelor de vânzări;
  • Cunoaște și promovează produsele și serviciile standard ale Băncii și realizează vânzări încrucișate oferind informații complete legate de acestea;
  • Efectuează toată gama de operațiuni cu și fără numerar pentru client;
  • Asigură desfășurarea în bune condiții a decontării intra și interbancare, ca urmare a dispoziției clientului, date prin instrumentele de plată utilizate.

Alte cerințe

  • Cunoștinte de operare calculator - word, excel - nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Administrator de Sistem

Un post disponibil în București sau Sibiu sau Târgu Mureș, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • cunoștințe de automatizarea a proceselor și a infrastructurii IT (PowerShell, Batch)
  • SQL/VBS scripting - constituie un avantaj

Cerințe minime de experiență

  • minim 3 ani experiență într-o poziție similară
  • experiență în administrarea infrastructurii virtualizată bazată pe Hyper-V si VMWare
  • experiență în administrarea Windows Serveri SQL Server
  • experiență în configurarea și mentenanță hardware a serverelor
  • experiență în configurarea și gestionarea sistemelor de tip SAN,
  • experiență cu servicii și protocoalele de rețea: TCP/IP, DNS, DHCP si VPN
  • constituie un avantaj:
    • experiența în gestionarea soluțiilor firewall
    • experiența cu sisteme de tip load-balancing
    • experiența în administrarea soluțiilor de monitorizare a infrastructurii
    • experiența cu soluții enterprise backup

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Atribuții și responsabilități:

  • adminstrarea mediilor de Test, UAT și Producție ale băncii la nivel fizic, virtual, OS și aplicații
  • asigurarea securității la nivel informatic pentru sistemele gestionate (drepturi useri, patch-uri de securitate, update-uri de sistem de operare etc.)
  • analizarea logurilor și alertelor generate de sistemele de operare, aplicații sau platforme de monitorizare, remediind problemele apărute, în SLA
  • asigurarea funcționării mecanismelor de backup și restore pentru platformele gestionate, atât la nivel de sistem de operare cât și de aplicație
  • participarea la implementarea, documentarea și testarea periodică a procedurilor de Disaster Recovery și Business Continuity
  • participarea la testarea și punerea în funcțiune a noilor sisteme IT din aria departamentului
  • realizarea propunerii de optimizări și de achiziții de hardware pentru sistemele gestionate
  • documentarea serviciilor implementate prin scheme de arhitectură, manuale de configurare și utilizare

Abilități pe care le căutam la candidați:

  • analiză și sinteză - abilitatea de a simplifica și standardiza concepte/procese complexe
  • atenție la detalii
  • responsabilitate si integritate
  • lucru în echipă
  • abilitate de prioritizare
  • orientare către rezultate

Alte cerințe

  • Limba engleză – nivel mediu
  • Permis auto - categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Asistent servicii clienți (Call Center)

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare (finalizate/în curs)
  • Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu

Cerințe minime de experiență

  • Experiența în domeniul Call Center va reprezenta avantaj competitiv

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Orientare către client și către rezultate
  • Excelente abilități de comunicare cu clienții
  • Capacitate de ascultare activă
  • Disponibilitate de a lucra în echipă
  • Capacitatea de a menține și de a îmbunătăți continuu calitatea serviciilor
  • Abilitatea de a face față  situațiilor de criză și lucrului sub presiune.

Responsabilități:

  • preluarea apelurilor clienților și acordarea de suport și informații cu privire la portofoliul de produse și servicii ale băncii;
  • promovarea telefonică a serviciilor și produselor băncii în cadrul campaniilor de vânzare în conformitate cu scripturile prestabilite;
  • preluarea solicitărilor primite prin e-mail către adresa oficială a băncii, formularea de răspunsuri sau direcționarea către departamentele implicate în funcție de caz;
  • preluarea apelurilor/corespondențelor primite de la clienți și acordarea de asistență și suport cu privire la serviciul de Internet Banking;
  • menținerea unei evidenţe a cererilor primite din unităţile teritoriale pentru blocarea/deblocarea digipass-urilor şi activează/ dezactivează/ blochează/ resetează, conform cererilor clienţilor, dispozitivele digipass;
  • administrarea relației cu clienții Băncii într-o manieră care să conducă la creșterea gradului de satisfacție al acestora și diminuarea numărului de reclamații;
  • colaborarea cu toate unitățile organizaționale implicate în rezolvarea problemelor transmise de clienți și urmărește soluționarea acestora.

Alte cerințe

  • oportunități de dezvoltare în carieră și de a lucra într-un sistem financiar-bancar pentru un brand românesc
  • abonament medical
  • posibilitatea de work from home
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

3 Consilier Credite Microîntreprinderi

3 posturi disponibile în Timișoara, Deva, București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii superioare absolvite (de preferat domeniul economic)

Cerințe minime de experiență

  • experiență de minim 1 an pe un post similar
  • experiența în domeniul financiar - bancar va constitui un avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

În calitate de Consilier Credite Microîntreprinderi vei avea rolul de a:

  • promova produsele financiare ale instituției, construi și consolida brandul Patria Bank în zona alocată;
  • construi un portofoliu individual de clienți Afaceri Mici (cifra de afaceri de până la 1 milion de euro) din zona alocată;
  • prospecta constant zona alocată prin vizite atât la clienții existenți, cât și la potențiali clienți;
  • gestiona și monitoriza portofoliul individual de clienți prin menținerea permanentă a unei legături strânse cu aceștia;
  • asista clienții în completarea documentelor necesare accesării produselor financiare;
  • verifica documentația de creditare: colectarea și transmiterea documentelor, verificarea copiilor și vizarea conform cu originalul.
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Coordonator Comercial Agro

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare finalizate – Facultatea de Studii Economice sau Facultatea de Agronomie

Cerințe minime de experiență

  • Experiență de minim 3 ani în vânzări sau coordonare vanzari
  • Constituie avantaj experiența în vânzări în domeniul financiar-bancar

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • capacitatea de a lucra într-o echipă, bune aptitudini de comunicare, orientare către clientul extern și intern
  • cunoştințe de PC, Microsoft Office (Excel, Power Point)
  • abilități de planificare
  • limba engleză - nivel mediu
  • permis auto, categoria B.

Atribuții și responsabilități:

  • coordonare Vânzări și Pipeline Management
  • dezvoltare portofoliu pentru segmentul Agro Mare
  • suport în Strategia de vânzări Agro, produse dedicate, proceduri și fluxuri Agro
  • vizite comune împreună cu retail managerii la clienți

Alte cerințe

Beneficii: 

  • posibilitate de work from home
  • abonament de servicii medicale
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 HR Project Manager

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare, finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Expertiză în managementul proiectelor de minim 3 ani
  • Experiența în HR constituie avantaj
     

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • persoană creativă, cu idei originale
  • foarte bune abilități de comunicare
  • foarte bune cunoștințe de Excel
  • capacitatea de a stabili prioritățile
  • capacitatea de a rezolva problema în mod eficient

 Descrierea job-ului: 

  • participă la planificarea și execuția proiectelor de resurse umane: digitalizarea proceselor de RU, training și wellbeing, adaptarea procedurilor/regulamentelor la noile cerințe ale pieței muncii, managementul performanței și dezvoltare organizațională etc.
  • oferă suport echipelor de proiect pentru punerea în aplicare a diagramelor de lucru și a rapoartelor cu privire la modificările/ajustările necesare
  • asigură comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si informarea periodica asupra statusului implementării proiectului
  • stabilește indicatorii de perfomanță (KPI) pentru fiecare proiect, atât pe parcursul desfășurării lui cât și KPI pentru perioada ulterioară finalizării proiectului
  • monitorizează termenele privind derularea proiectelor și încadrarea în buget
  • întocmește documentația pentru discuții, aprobări sau sesiuni de informare

Alte cerințe

Beneficii:

  • Posibilitate work from home
  • Abonament de servicii medicale.
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Head of Sales Support (Agro)

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii superioare finalizate – Facultate de Studii Economice sau Facultatea de Agronomie

Cerințe minime de experiență

  • experiență în analiză financiară de minim 3 ani în aria de risc/aprobare credite agro/aprobare credite IMM&Corporate
  • experiența în vânzări în domeniul financiar - constituie avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • capacitatea de a lucra într-o echipă, bune aptitudini de comunicare, orientare către client extern și intern
  • cunoştințe de PC, Microsoft Office (Excel, Power Point)
  • abilități de planificare
  • limba engleză - nivel mediu
  • permis auto, categoria B

Atribuții și responsabilități:

  • coordonarea calității aplicațiilor de credit
  • structurarea tranzacțiilor, analiză financiară și susținerea dosarelor la risc pentru forța de vânzări
  • suport pentru strategia de produse, proceduri și fluxuri pentru segmentul Agro
  • sprijină Managerii de Relații Clienți în activitățile de vânzare (vizite, negocieri, etc).

Alte cerințe

Beneficii:

  • posibilitate work from home
  • abonament de servicii medicale
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

8 Manager Relații Persoane Fizice

8 posturi disponibile în Călărași, Ploiești, Deva, București (3 poziții), Pitești, Slatina, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii superioare finalizate (sau în curs)

Cerințe minime de experiență

  • experiență în vânzări de minim 6 luni
  • constituie avantaj experiență în vânzări în domeniul financiar

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

În rolul de Manager Relații Clienți vei dezvolta portofoliul de clienți persoane fizice din zona alocată și vei menține relația cu cei existenți, prin identificarea permanentă a nevoilor de business și oferirea de produse bancare potrivite.

Astfel, căutăm un coleg care să aibe:

  • capacitatea de a lucra într-o echipă,
  • bune aptitudini de comunicare, orientare către client
  • cunoştinte de PC şi Microsoft Office (Excel)
  • abilități de planificare și lucru sub presiune

Ce va presupune activitatea ta:

  • îndeplinirea obiectivelor de vânzări fixate de către superiorul direct
  • identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă
  • sondarea și prospectarea constantă a pieței
  • participare activă în creșterea vânzărilor de produse și servicii prin stabilirea de întâlniri și prezentări, atât la sediu, cât și în afara acestuia
  • menținerea unui contact permanent cu clienții persoane fizice actuali pentru a le prezenta oferta actualizată de produse și pentru a le comunica modificările apărute

Alte cerințe

  • disponibilitate pentru activitate de teren
  • limba Engleză – nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Manager de proiect

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 3 ani experiență bancară din care minim 6 luni experiență într-o poziție similară

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Alte cerințe ale postului:

  • bună cunoașterea a pachetului de programe Microsoft Office;
  • atenție la detalii;
  • integritate;
  • responsabilitate;
  • orientare către client;
  • spirit de echipă;
  • comunicare;
  • limba engleză - nivel avansat;
  • operare calculator - Word, Excel – avansat.

Descrierea jobului:

  • oferă sprijin și consultanță echipelor de proiect pentru a duce la bun sfârșit obiectivele proiectelor;
  • coordonează și asigură implementarea proiectelor asignate împreună cu direcțiile/ departamentele implicate;
  • realizează planul de implementare a proiectului (acțiuni de întreprins, termene limită, estimare costuri, alocare resurse) pentru proiectele asignate;
  • realizează împreună cu direcțiile/ departamentele implicate în cadrul proiectelor asignate specificațiile detaliate de business;
  • acordă asistență utilizatorilor în formularea cerințelor detaliate;
  • coordonează și conduce echipa de proiect în vederea implementării proiectelor asignate la termenele stabilite;
  • susține realizarea la timp a scopului proiectului prin dezvoltarea, coordonarea și monitorizarea unui plan de proiect, prin executarea și implementarea lui (activități, termene, resurse etc);
  • asigură coordonarea și/sau colaborarea în cazul unor dependențe (inclusiv conflicte) între proiecte;
  • elaborează, monitorizează și pune în practică un plan de comunicare necesar pentru a identifica mesajele care se vor comunica, audiența, modul de raportare între membrii echipei de proiect și resursele externe, canalele prin care sunt transmise și frecvența;
  • asigură comunicarea și coordonarea relațiilor cu părțile terțe în proiect;
  • revizuiește planul de proiect și acțiunile rezultate prin solicitările de schimbare, problemele și riscurile semnalate;
  • se asigură că acestea au un impact minimin ceea ce privește realizarea la timp a scopului proiectului;
  • pregătește rapoarte de activitate pentru proiect, periodic sau la cerere către directorii ierarhici și către Comitetul de Proiecte;
  • raportează datele financiare din cadrul proiectului în raportările periodice către Comitetul de Proiecte.

Alte cerințe

Beneficii:
o    Posibilitate work from home
o    Abonament de servicii medicale

Apasă aici pentru a încărca cv-ul

2 Manager relații clienți IMM & Corporate

2 posturi disponibile în București, Cluj, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

 

  • studii superioare economice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • experiență relevantă, de minim 6 luni, în aria vânzărilor persoane juridice

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Așteptări:

  • cunoștințe de bază de contabilitate și analiză de risc
  • cunoștințe de calculator - word, excel avansat
  • cunoștințe de limba engleză – nivel mediu-avansat
  • capacitate de organizare
  • orientare către client
  • atenție la detalii
  • responsabilitate
  • permis auto și disponibilitate pentru activitate de teren
  • înțelegerea mediului de business din orașul respectiv

Responsabilități:

  • dezvoltarea continuă a portofoliului de clienți IMM și Corporate (Cifră de Afaceri > 1 mil. EUR, fără limită superioară)
  • administrarea și monitorizarea portofoliului de clienți IMM și Corporate în vederea identificării, valorificării oricăror nevoi financiare ale acestora și a creșterii profitabilității băncii
  • creșterea satisfacției clienților, prin dezvoltarea și menținerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu
  • promovarea imaginii băncii în segmentul vizat
  • construirea și administrarea portofoliului, prin achiziția de noi clienți și creșterea relației cu clienții existenți în vederea creșterii profitabilității băncii în conformitate cu targetul personal stabilit de către management
  • asigură suportul unităților organizaționale care au atribuții referitoare la activitea de creditare (aprobare, implementare și monitorizare) și sprijină circuitul documentelor între clienții alocați și aceste unități organizaționale

Alte cerințe

Beneficii:

  • posibilitate work from home
  • abonament de servicii medicale.
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Manager relații clienți regional vânzări agro

Un post disponibil în Călărași, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii medii sau studii superioare în curs de finalizare

Cerințe minime de experiență

  • experiență în vânzări în domeniul agro - minim 2 ani
  • experiență în vânzări pentru persoane jurifice - minim 1 an

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Atribuții și responsabilități:

  • stabilește și dezvoltă relații durabile cu clienții producători agricoli/parteneri/colaboratori/centre de influență din regiunea administrată în scopul îndeplinirii obiectivelor stabilite
  • construiește și dezvoltă un portofoliu dinamic de clienți/parteneri, prin menținerea constantă a unei relații directe cu piața în care activează și cu persoanele cu care interacționează
  • analizează în mod permanent oportunitățile de pe piață, acționează și recomandă în mod activ posibilități de dezvoltare a activității de credit fructificând oportunitățile din regiune pentru a realiza prin măsuri eficiente și durabile strategia de dezvoltare a Băncii
  • întocmește documentația de credit (dosarul de credit), completează împreună cu clientul formularistica, face vizita la ferma clientului, inspectează garanțiile în vederea evaluării
  • analizează cererile de credit, face propuneri de acordare a creditelor și susține aceste propuneri în fața Comitetului de Credit, când e cazul
  • asigură servicii postvânzare de calitate, precum și procesul de dezvoltare a afacerii prin canalul de vânzări
  • monitorizează plata la timp a clienților finanțați
  • întocmește raportări periodice de vânzări, portofoliu clienți, indicatori de performanță stabiliți la nivel organizațional (volum credite, număr clienți noi etc)

Alte cerințe

  • limba engleză – nivel mediu
  • permis de conducere - categoria B
  • bune abilități comunicare și negociere
  • bune abilități de vânzare
  • analiză și sinteză
  • spirit de inițiativă
  • orientare către rezultate
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Product Manager - Carduri

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare finalizate, de preferat în domeniul economic
  • Cunoștințe relevante și experiență profesională în domeniul dezvoltării produselor bancare, în special în domeniul cardurilor
  • O bună cunoaștere a normelor și legislației în vigoare specifice domeniului financiar – bancar
  • Bun utilizator MS Office, cunoștințe Excel nivel avansat

Cerințe minime de experiență

  • Experiență în sistemul bancar de minim 3 ani

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Rolul de Product Manager Carduri presupune:

  • Generarea de propuneri cu privire la produsele existente de carduri/POS-uri ce necesită dezvoltare sau cu privire la produsele noi de implementat (carduri de credit, debit, POS-uri etc.);
  • Formularea de propuneri de îmbunătățire a produselor existente de carduri/POSuri, în linie cu dinamica pieței de carduri, cu scopul permanent de a îmbunătăți experiența bancară a clienților;
  • Monitorizarea profitabilității produselor și serviciilor oferite (carduri, POS-uri, ATM-uri);
  • Propunerea de soluții de îmbunătățire a proceselor de vânzare carduri/POSuri;
  • Întocmirea fișelor de produse și alte reglementări interne specifice activității de carduri, POSuri;
  • Păstrarea focusului permanent pe simplificare, eficientizare și digitalizare;
  • Evaluarea acțiunilor de cercetrare a pieței de carduri. 

Alte cerințe

Alte cerințe:

  • Persoană creativă, cu idei originale;
  • Foarte bune abilități de comunicare;
  • Entuziasm și energie pozitivă;
  • Expertiză în domeniul de dezvoltare business;
  • Capacitatea de a stabili prioritățile;
  • Capacitatea de a rezolva problemele în mod eficient.

Beneficii: 

  • Oportunități de dezvoltare în carieră și de a lucra într-un sistem financiar-bancar pentru un brand românesc;
  • Abonament medical;
  • Posibilitatea de work from home.
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

3 Programator

3 posturi disponibile în Târgu Mureș sau Sibiu, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare
  • Limba engleză – nivel mediu
  • Constituie un avantaj:
    • cunoștințe programare Oracle Forms
    • cunoștințe programare .net Framework/Core

Cerințe minime de experiență

  • Minim 2 ani experiență într-o poziție similară

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • programare Transact SQL (Microsoft SQL Server)
  • programare PL/SQL (Oracle)
  • index Tuning
  • dezvoltare rapoarte SSRS
  • procese ETL (SSIS)

Abilități personale:

  • atenție la detalii
  • responsabilitate și integritate
  • abilitatea de prioritizare
  • orientare către rezultate

Alte cerințe

  • alte beneficii:
    • posibilitatea de a lucra de acasă (work from home)
    • abonament de servicii medicale
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Responsabil Vânzări Microîntreprinderi

Un post disponibil în Iași, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii medii sau superioare finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Experiența în domeniul financiar – bancar - constituie avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • orientat spre rezultate, abilitatea de a identifica oportunități
  • orientare către client
  • responsabilitate
  • atenție la detalii
  • organizare și planificare
  • gândire analitică
  • spirit de echipă

Atribuții și responsabilități:

  • promovarea și vânzarea produselor financiare ale Băncii adresate clienților Afaceri Mici (cifră de afaceri de până la 1 milion de euro) din zona alocată
  • asistarea clienților în completarea documentelor necesare accesării produselor financiare
  • verificarea documentației de creditare
  • atragerea și formarea Intermediarilor de credite
  • realizarea activităților administrative (raportare, gestionare logistică etc.)
  • oferă training inițial cât și periodic Intermediarilor de credite atrași
  • participă la ședințele zilnice de vânzări organizate de Coordonatorul Teritorial Micro
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Senior Auditor Procese Head Office

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii Superioare Economice finalizate cu licență
  • Cel puțin o calificare profesională în curs de obținere, în domeniul auditului și/sau contabilității

Cerințe minime de experiență

  • minim 3 ani experiență în domeniul bancar în unități din Head Office
  • experienăa anterioară în misiuni de audit de Head Office
  • constituie avantaj:
    • cunoștințe minime de contabilitate bancară
    • experiența anterioară în unități din Head Office precum Risc, Raportări, Contabilitate, Creditare sau participarea în misiuni de audit pe aceste arii este considerată un avantaj
    • Calificări/Certificări în domniile indicate mai sus sau în audit intern este considerat un avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Cerințele postului:

  • Coordonarea misiunilor de audit aferente proceselor din Head Office
  • Dezvoltarea de programe de audit și instrumente de audit
  • Bune cunoștințe privind înțelegerea fluxurilor băncii
  • Bune cunoștințele ale modului de funcționare a sistemelor informatice bancare, dar și a aplicațiilor MS Office
  • Gândire analitică, curiozitate profesională și dorința de a învăța lucruri noi
  • Atitudine proactivă pentru identificarea de soluții eficiente și o gândire „out of the box”
  • Abilități de comunicare, atât verbală, cât și în scris
  • Abilități de gestionare a programului propriu și orientat pe identificarea riscurilor de proces

Atribuții și responsabilități:

  • Participă la misiuni de audit intern din cadrul proceselor din Head Office
  • Desfășoară misiuni de audit, evaluează riscuri și controale în ariile de activitate verificate și întocmește programul de audit al misiunii
  • Obține și evaluează informațiile din documentele colectate în cadrul misiunilor de audit, identifică riscurile privind procesele și controalele băncii, respectiv lipsa sau suficiența acestora, neconformitatea activității evaluate cu cadrul de reglementare și le reflectă în mod corespunzător în documentele de lucru conform obiectivelor din programul de audit
  • Efectuează documentarea procedurilor și testelor de audit
  • Întocmește statistici, eșantioane, chestionare, efectuează interogări în baze de date, necesare efectuării testelor și evaluărilor, conform programului de audit
  • Comunică activ în cadrul misiunilor de audit și înțelege modul de funcționare în practică a sistemului de control intern și evaluează gradul de conformitate cu cadrul intern de reglementare

Alte cerințe

Beneficii:

  • Posibilitate work from home
  • Abonament de servicii medicale
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

1 Specialist în achiziții

Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare finalizate
  • Engleză avansat (scris și vorbit);
     

Cerințe minime de experiență

  • Experiență de minim 1 an în domeniul achizițiilor
  • Experimentat în utilizarea tehnicii de calcul (aplicații, websites etc).
     

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Aptitudini:

  • capacitatea de a rezolva problemele
  • capacitatea de implementare
  • capacitatea de analiză și sinteză
  • creativitate și spirit de inițiativă
  • capacitatea de a lucra în echipă
  • foarte bune competențe de comunicare și negociere

Responsabilități:

  • prospectează piața de profil și condițiile de achiziții în vederea optimizării continue a stocurilor
  • stabilește relații optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a activității de achiziții
  • răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiționale cu furnizorii
  • răspunde pentru calitatea și cantitatea produselor achiziționate
  • identifică, evaluează și selectează potențialii furnizori
  • negociează contractele de furnizare
  • gestionează eficient stocurile
  • expediează și urmărește comenzile de aprovizionare până la recepția finală

Alte cerințe

Beneficii:

  • oportunități de dezvoltare în cariera și de a lucra într-un sistem financiar-bancar pentru un brand românesc
  • abonament medical
  • posibilitatea de work from home
Apasă aici pentru a încărca cv-ul

3 Șef de Agenție

3 posturi disponibile în Brașov, Satu Mare, Bistrița, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • studii superioare finalizate în domeniul economic

Cerințe minime de experiență

  • experiență în domeniul bancar de minim 5 ani, din care minim 3 ani într-o funcție de vânzări;
  • experiența într-o poziție similară constituie avantaj;

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

Principalele atribuții și responsabilități:

  • coordonează activitatea sucursalei și alocă optim resursele umane în vederea realizării obiectivelor de vânzări
  • inițiază și dezvoltă relațiile cu clienții băncii
  • reprezintă sucursala în mediul local de afaceri
  • promovează clienților întregul portofoliu de produse de retail

Cerințele postului:

  • cunoașterea reglementărilor în vigoare privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului
  • cunoașterea amănunțită a produselor și serviciilor bancare și a instrumentelor de plată
  • orientare către rezultate, orientare către client
  • nivel ridicat al responsabilității și integrității
  • foarte bune abilități de planificare, organizare și comunicare

Alte cerințe

  • abilități de operare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu
  • permis de conducere - categoria B
  • cunoștințe de limba engleză - nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul