Acum ai acces la platforma Patria Online Banking - oriunde, oricând, rapid și simplu.
Persoane fizice Persoane juridice
Aplicația are funcționalitatea de token inclusă, acesta fiind necesar pentru înregistrare. Cu ajutorul token-ului îți vei putea activa aplicația mobilă.
Versiunile minime recomandate ale sistemelor de operare cu care aplicațiile mobile sunt compatibile:
· Android: versiunea 10
· iOS: versiunea 12
Pentru înregistrarea efectivă vei avea nevoie doar de CNP și de telefonul mobil cu numărul pe care l-ai transmis la acceptarea termenelor și condițiilor platformei.
Gândește-te la un nume de utilizator și la o parolă pe care vrei să le folosești de acum încolo.
Atenție! Parola trebuie să aibă un grad de complexitate adecvat și să conțină minimum 5 caractere, cel puțin o cifră, o literă cu majusculă și un caracter special.
Pentru activarea token-ului vei seta un cod PIN care va fi utilizat pe viitor la accesarea token-ului mobil și a serviciului de Mobile Banking (pentru persoane fizice), după caz. Pentru autentificarea în Mobile Banking vei folosi codul PIN configurat la activarea tokenului. Iată cum poți activa token-ul:
Ghid instalare și utilizare Token Persoane Fizice
Ghid instalare și utilizare Token Persoane Juridice
Consultă mai multe detalii și tutorialele video.
Dacă ești persoană juridică, vei avea nevoie de fișierul șabloane plăți.