Aplicația Patria m-Token
Pentru autentificarea în aplicația internet banking Patria Online și pentru confirmarea operațiunilor pe care le faci, poți alege să folosești aplicația Patria m-Token. Este simplu de utilizat și se instalează direct pe telefonul tău, deci o vei avea permanent la îndemână.
Patria m-Token funcționează pe următoarele smartphone-uri:
Aplicația se instalează pe telefonul tău mobil și are aceleași funcții ca și dispozitivul digipass. Astfel soft-ul instalat pe terminalul mobil al utilizatorului îndeplinește următoarele funcții:
Dacă ai optat pentru varianta de autentificare prin Patria m-Token vei primi 2 mesaje scrise (SMS) pe telefonul tău mobil:
După parcugerea acestor pași aplicația va cere configurarea unui cod PIN, fiind astfel protejată împotriva accesului persoanelor neautorizate.
Token-ul mobil poate fi activat pe toate terminalele mobile care suportă tehnologia JAVA (practic toate telefoanele mobile disponibile pe piață după anul 2002) precum și pe majoritatea smartphone-urilor dotate cu următoarele sisteme de operare: Android și iOS).
Patria m-Token funcționeaza în modul offline (nu necesită conexiune la internet după ce a fost instalată și activată). Astfel, în momentul în care aplicația generează codul de securitate, nu se conectează la sistemele băncii și nu se mai trimit sau receptionează mesaje text.
În cazul în care codul de activare este introdus greșit de 3 ori, procesul de activare va fi blocat și trebuie să te adresezi serviciului Info Line (0800 410 310), oferit gratuit, pentru o redistribuire de m-Token.
Pentru a utiliza Patria m-Token va trebui să accesezi aplicația din meniul telefonului tău și să introduci codul PIN definit inițial. Codul PIN nu este validat de aplicație, permitând accesul direct. În cazul introducerii unui PIN incorect aplicația va afisa un indiciu (steag) greșit. Dacă vei accepta acest indiciu, aplicația va genera coduri de securitate eronate, ceea ce va duce la blocarea utilizatorului.
Steagul și numele tării la care se referă trebuie să fie reținute pentru conectări ulterioare.
Steagul este atribuit codului PIN stabilit și va fi afișat la fiecare rulare a aplicației, în cazul în care a fost introdus un PIN corect. Afișarea unui alt steag înseamnă că a fost introdus un cod PIN greșit.
Indiciul sub formă de steag al codului PIN este folosit doar pentru a verifica corectitudinea acestuia de către utilizator evitând astfel blocarea aplicației. Dacă a fost introdus un cod PIN greșit și răspunsul (steagul) a fost acceptat, tokenul mobil funcționează, însă codurile generate de aplicație vor fi incorecte.
În cazul în care codul de activare este introdus greșit de 3 ori, procesul de activare va fi blocat și trebuie să vă adresați serviciului Info Line la numărul de telefon 0800.410.310, de luni până vineri între orele 09.00 – 19.00, număr apelabil gratuit din toate rețelele de telefonie, pentru o redistribuire de m-Token.
Codul PIN poate fi schimbat în orice moment prin accesarea opțiunii “Ajutor” din meniul principal. Schimbarea codului PIN necesită acces temporar la Internet.
Tot din meniul principal, prin opțiunea “Ajutor” poți accesa datele despre aplicație, poți schimba limba precum îi fontul utilizat de aplicație.
Codul PIN setat este o informație confidențială și nu trebuie dezvăluit nimănui! Patria Bank nu va solicita niciodată dezvăluirea codului PIN personal!