Actualizarea datelor personale

NOU! Acum poți actualiza datele tale de contact și actul de identitate direct on-line! E simplu și la îndemână, oricând intervine o schimbare în datele tale.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Actualizare online persoane fizice

Pentru a modifica, on-line, datele tale personale, te rugăm să accesezi, în completă siguranță, pagina dedicată, dând click pe butonul de mai jos. E simplu și la îndemană, în 4 pași rapizi:

1. Introduci CNP-ul și numărul de telefon mobil stabilit în comunicarea cu Patria Bank. Introducerea acestor informații este obligatorie în vederea folosirii modulului on-line de actualizare date. Accepți termenii de folosire a serviciului, disponibili și aici - vezi Termeni și condiții privind prelucrarea datelor personale în cadrul serviciului de actualizare date on-line Patria Bank

2. Îți trimitem un cod de verificare prin SMS, cod pe care îl vei valida în interfața modulului de actualizare.

3. Ulterior vei introduce adresa de e-mail, numărul nou de telefon mobil (dacă este cazul) și vei încărca o imagine a actului de identitate. Imaginea încărcată trebuie să fie în format: .JPG, .PNG, .GIF, .TIF sau .TIFF și să aibă o dimensiune de maxim 3 MB.

4. După finalizarea actualizării datelor vei primi un mesaj online și un SMS de confirmare. Totodată, în perioada urmatoare, colegii noștri de la Departamentul Relații Clienți te vor suna pentru validare.

Vezi chiar acum cât de simplu este:

 Actualizează, acum, datele tale personale

Îți recomandăm să folosești un laptop sau un sistem desktop pentru actualizarea datelor. Deși aplicația este optimizată pentru dispozitive mobile, unele terminale pot întâmpina probleme legate, în principal, de dimensiunea copiei actului de identitate.

Dacă ai orice fel de întrebări legate de noul serviciu, te invităm să ne contactezi sau să ne vizitezi în cea mai apropiată unitate Patria Bank pentru actualizarea datelor în sucursală.

Aspecte legale actualizare date persoane fizice și persoane juridice

În conformitate cu prevederile Regulamentului BNR nr. 9/2008 privind cunoașterea clientelei în scopul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, modificat prin Regulamentul BNR nr. 6/2009, suntem obligați să realizăm actualizarea datelor de identificare ale tuturor clienților.

În acest sens, ori de câte ori intervin modificări în datele dumneavoastră de identificare este important să ne contactați. Dacă au intervenit modificări și nu ni le-ați comunicat, puteți actualiza online (chiar în această pagină) sau vă așteptăm la sediul oricărei agenții a Băncii, în vederea actualizării datelor.

Importanță

De ce este importantă actualizarea datelor?

  • Cu datele actualizate putem să intrăm în legătură mult mai rapid
  • Pentru a-ți oferi accesul simplu și rapid la produsele pe care le aveți la Patria Bank
  • Pentru a efectua în continuare operațiuni bancare simplu și rapid 

Documente necesare

Ce documente sunt necesare pentru actualizare?

  • Documente de identificare
  • Documente care atestă eventualele modificări survenite în privința identificării dumneavoastră și/sau ale companiei pe care o reprezentați, cu luarea în considerare a dispozițiilor art. 8 în cazul persoanelor fizice sau, dupa caz, art. 9 în cazul persoanelor juridice, din Regulamentul BNR nr. 9/2008, astfel după cum acesta a fost modificat prin Regulamentul BNR nr. 16/2009.

Necesitate

Ce se întâmplă dacă nu actualizați datele?

În situația în care, nu vă prezentați la unul din sediile noastre pentru actualizarea datelor veți putea întâmpina dificultăți în efectuarea anumitor operațiuni pe contul dumneavoastră sau al entității juridice pe care o reprezentați, situație care poate afecta buna noastră relație. Dorim să evităm această situație mai puțin plăcută, astfel încât vă invităm cât de curând în cea mai apropiată unitate Patria Bank