Patria Bank este alături de tine în tot ceea ce este necesar în funcție de nevoile tale, de aceea ne străduim și depunem eforturi pentru a îmbunătăți experiența ta atunci când accesezi produse și servicii puse la dispoziție de către noi.

Patria Bank asigură accesul egal și nediscriminatoriu al tuturor clienților și potențialilor clienți la toate informațiile necesare și indiferent de situația ta, îți stăm la dispoziție atât în unitățile băncii, cât și în mediul digital.

În ciuda acestor eforturi, unele probleme de accesibilitate pot persista și anumite aspecte vor fi remediate în perioada următoare.

Astfel, îți oferim o experiență simplă, sigură și accesibilă în toate mediile de interacțiune online, la telefon sau în unitățile teritoriale.

a) Servicii digitale

Ne străduim ca prin website-ul oficial al Băncii, aplicațiile mobile și platformele online pe care le punem la dispoziție să-ți ușurăm accesul prin:

• Contrast îmbunătățit: Informații ușor de înțeles și interfețe clare, ușor de completat;

• Linkuri vizibile și ușor de identificat, evidențiate atât prin culoare, cât și prin subliniere.

b) Unități teritoriale

Unitățile noastre sunt pregătite să ofere sprijinul necesar nevoilor tale:

• Acces fizic: toate unitățile teritoriale Patria Bank sunt dotate cu rampe de acces pentru scaune cu rotile sau sunt situate la nivelul solului;

• Mesaj vizual de sprijin: la intrare și în zona de acces a clienților este expus un afiș prin care Patria Bank te invită să soliciți sprijin personalizat în cazul unei nevoi speciale;

• Angajații din unități: colegii din unitate sunt instruiți astfel încât să primești suportul necesar în acord cu Ghidul de interacțiune cu clienții - persoane cu dizabilități.

c) Call center

• Colegii noștri sunt pregătiți să preia orice solicitare și să identifice soluția potrivită.

• Dacă întâmpini dificultăți în accesarea serviciilor Patria Bank, ne poți contacta prin:

Telefon: 0800 410 310 (apel gratuit)

Alternative accesibile

În situațiile în care conținutul este inaccesibil, poți solicita ca acesta să fie în format alternativ (ex. PDF accesibil, transcriere, versiune audio) la datele de contact ale Băncii.

Canalele de comunicare

• E-mail: info@patriabank.ro

• Telefon: 0800 410 310 (apel gratuit)

• Formular online: disponibil pe pagina „Contact” a site-ului;

• Oricare unitate teritorială, unde angajatii noștri sunt pregătiți să ofere sprijin.

Vei primi un raspuns de la noi cu promtitudine, iar răspunsul va fi transmis în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data primirii, conform obligațiilor legale privind comunicarea cu consumatorii.