Informare privind modificarea contractelor de Internet Banking și Mobile Banking
Dragă client,
Îţi mulţumim că eşti alături de noi şi mai ales pentru încrederea pe care o acorzi parteneriatului nostru.
Ştim cât este de important să te ţinem la curent cu noutăţile legate de conturile şi serviciile tale la Patria Bank și de aceea te informăm că au fost actualizate condițiile contractuale de utilizare ale serviciilor de Internet și Mobile Banking Persoane Fizice, și ale serviciului de Internet Banking Persoane Juridice.
Ce se modifică?
Pentru că suntem mereu la curent cu evoluția tehnologiilor în domeniu, începând cu data de 31.01.2025:
Noile modificări contractuale se vor regăsi în documentele menționate mai jos şi produc efecte începând cu data de 31.01.2025:
• Termeni si conditii generale de utilizare a serviciului de Internet banking/Mobile Banking pentru persoane fizice;
• Contract de utilizare a serviciului de Internet Banking pentru persoane juridice.
Ce trebuie să faci?
Începând cu data de 31.01.2025, versiunile minime pentru a putea utiliza aplicațiile mobile Patria Bank vor fi Android versiunea 10 și IOS versiunea 12.
Totodată, îți reamintim că pentru a te bucura de toate funcționalitățile pe care le-am dezvoltat pentru tine în Patria Mobile Banking, și din motive de performanță și securitate a aplicației, trebuie să menții actualizate aplicațiile mobile ale Patria Bank la ultima versiune disponibilă în magazinele de aplicații Apple Store și Google Play, dar și sistemul de operare al dispozitivului mobil în cazul în care acesta nu respectă cerințele minime din această notificare.
Ce trebuie să știi?
Documentele pot fi consultate pe www.patriabank.ro, în secţiunea Info Utile - Documente Contractuale sau în orice unitate teritorială a Băncii.
Dacă nu avem nicio veste de la tine până în data de 31.01.2025, înseamnă că eşti de acord cu noile documente contractuale menţionate mai sus. În cazul în care nu eşti de acord, poţi solicita încetarea contractului specific serviciului pe care îl deţii, până la data propusă pentru aplicarea modificărilor, imediat şi în mod gratuit, în condiţiile menţionate în documentaţia contractuală încheiată cu Banca.
Pentru a-ţi exprima decizia sau pentru a primi mai multe informaţii privind aspectele comunicate, ne poţi contacta la:
• Adresa de email: info@patriabank.ro
• Numerele de telefon 0800 410 310 (apelabil gratuit, naţional)/ 40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internaţional), de luni până vineri în intervalul 09:00 -19:00 sau în orice unitate teritorială Patria Bank.
De asemenea, își reamintim faptul că Patria Bank face parte din categoria instituțiilor de credit care contribuie la schema de garantare a depozitelor, administrată de Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare.
Poți consulta Formularul pentru informaţiile oferite deponenţilor ce include și lista depozitelor excluse de la Garantare, conform prevederilor legii 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor şi fondul de garantare a depozitelor bancare aici. Informații despre garantarea depozitelor și FGDB, sunt pe pagina oficială a Fondului de Garantare a Depozitelor Bancare www.fgdb.ro.
Cu prietenie,
Echipa Patria Bank