Dragă client,

Îţi mulţumim că eşti alături de noi şi mai ales pentru încrederea pe care o acorzi parteneriatului nostru.
Ştim cât este de important să te ţinem la curent cu noutăţile legate de conturile şi serviciile tale la Patria Bank și de aceea te informăm că îți oferim măsuri de protecție pentru a utiliza serviciile noastre digitale, astfel încât să-ți efectuezi operațiunile de plată în siguranță.

Ce se modifică?
Pentru că ne dorim să fii mereu protejat împotriva tentativelor de fraudă efectuate prin intermediul serviciilor de Internet și Mobile Banking, am introdus măsuri suplimentare, astfel:
1. Te notificăm prin SMS și e-mail despre orice plată pe care o efectuezi din contul tău curent către un cont al unui beneficiar nou către care nu ai mai făcut niciodată o plată până acum.

Astfel, în cazul în care nu recunoști o anumită tranzacție care poate fi o posibilă tentativă de fraudare a fondurilor, ne poți contacta în cel mai scurt timp pentru a împiedica orice utilizare cu potențial fraudulos sau nesolicitat, prin intermediul Call Center, oferindu-ți posibilitatea de a acționa imediat în vederea limitării posibilului prejudiciu.

2. Îți trimitem prin SMS și e-mail un link unic temporar pentru plățile cu prioritate Instant. Prin accesarea acestuia poți bloca imediat prioritatea de plată instant în cadrul serviciilor de Internet Banking și Mobile Banking, așa încât următoarele plăți instant să nu se mai poată efectua până când soliciți chiar tu reactivarea acestei opțiuni prin apel în Call Center. Link-ul de acces temporar este accesibil doar 24h de la data primirii.

Această măsură este însoțită de măsuri suplimentare care se aplică doar la prima plată efectuată către un cont al unui beneficiar nou (IBAN nou):

  • limitarea primei plăți instant la o valoare de sumă considerată de către Bancă ca fiind rezonabilă. Peste această valoare vor fi posibile doar plăți către un beneficiar nou cu prioritate Standard sau Urgent.
  • blocarea pentru un interval de 1 ora a oricărei alte plăți instant ulterioare către același cont de beneficiar nou pentru care a fost făcută o plată instant cu succes în aceeași zi. Intervalul de blocare stabilit este asimilat unei ore din cadrul programului de lucru al băncii, respectiv:

a) pentru o plată efectuată în intervalul 09.00-16.30, intervalul de 1 h se finalizează în aceeași zi;
b) pentru o plată efectuată după ora 16.30, intervalul de 1 h se finalizează în următoarea zi lucrătoare bancară (respectiv în intervalul 09.00 - 10.00).

În acest interval de blocare, vor fi posibile către același cont de beneficiar nou, doar plățile cu prioritate Standard sau Urgent. După expirarea intervalului de 1h, plata cu prioritate instant va redeveni automat disponibilă în cadrul serviciilor de Internet Banking și Mobile Banking. În cazul în care ai dezactivat manual prioritatea de plată instant folosind link-ul temporar de acces primit în SMS sau e-mail, te rugăm să ne contactezi în Call Center pentru a solicita reactivarea acesteia.

Ce trebuie să știi?
Vom continua permanent să îmbunătățim măsurile de securitate și de reducere a riscurilor pentru serviciile noastre digitale și vei fi înștiințat imediat asupra oricăror modificări ale acestora.

Pentru mai multe informaţii privind aspectele comunicate, ne poţi contacta la:

  • Adresa de email: info@patriabank.ro
  • Numerele de telefon:

0800 410 310 (apelabil gratuit, naţional)
40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internaţional),
*de luni până vineri în intervalul 09:00 -19:00

  • în orice unitate teritorială Patria Bank.

Mai multe detalii despre produsele şi serviciile noastre, dar şi despre modul de utilizare al acestora găseşti pe www.patriabank.ro.

Cu prietenie,
Echipa Patria Bank