Serviciile cardului de debit pentru persoane fizice se mută în online.
1. Reemiterea cardului de debit (cu excepția cardurilor care se află în curs de reînnoire în luna în care se solicită serviciul) și reemiterea codului PIN
2. Livrarea cardului prin curier acasă, la adresa comunicată băncii
3. Modificări ale parametrilor cardului de debit:
4. Anularea cardului de debit
Siguranța și securitatea datelor sunt foarte importante și au fost atent incluse în proces pentru a ne asigura asupra identității tale atunci când soliciți orice serviciu online pentru carduri.
Astfel, pentru activare card online și accesarea noilor servicii de carduri la distanță, trebuie să ai la îndemână:
Accesează mai jos serviciul dorit:
1. Primești un e-mail de confirmare în care găsești Termenii și condițiile de prelucrare a datelor pentru accesarea online a acestor servicii, Condițiile generale de utilizare ale cardurilor de debit destinate persoanelor fizice și Cererea transmisă online. Verifcă e-mailul și în folderul de SPAM, este foarte posibil să-l găsești acolo.
2. Te anunțăm prin SMS imediat ce solicitarea ta a fost soluționată.
3. Dacă ai optat pentru livrare prin curier este important să știi că:
Suntem mereu la dispoziția ta prin telefon la 0800 410 310 (gratuit, apelabil național) și +40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internațional) | L-V: 09:00 -19:00.