Din confortul casei tale sau de oriunde te-ai afla solicită servicii online carduri:

1. Reemiterea cardului de debit (cu excepția cardurilor care se află în curs de reînnoire în luna în care se solicită serviciul) și reemiterea codului PIN

2. Livrarea cardului prin curier acasă, la adresa comunicată băncii

3. Modificări ale parametrilor cardului de debit:

  • limite zilnice de tranzacționare
  • activare/dezactivare funcționalitate contactless
  • activare/dezactivare plăți pe internet

4. Anularea cardului de debit

Siguranța și securitatea datelor sunt foarte importante și au fost atent incluse în proces pentru a ne asigura asupra identității tale atunci când soliciți orice serviciu online pentru carduri.

Astfel, pentru activare card online și accesarea noilor servicii de carduri la distanță, trebuie să ai la îndemână:

  • Codul Numeric Personal (CNP)
  • Cardul - pentru a prelua primele 4 cifre și ultimele 4 cifre
  • Numărul de telefon declarat băncii la deschiderea relației contractuale sau în momentul actualizării datelor
  • Telefonul mobil pe care vei primi un cod de validare necesar în proces
  • O poză a actului de identitate (format acceptat: .jpg, .png de maxim 10 MB) și acces la internet (browser recomandat: Chrome)

Accesează mai jos serviciul dorit:

Ce se întâmplă după solicitarea online a serviciilor carduri online?

1. Primești un e-mail de confirmare în care găsești Termenii și condițiile de prelucrare a datelor pentru accesarea online a acestor servicii, Condițiile generale de utilizare ale cardurilor de debit destinate persoanelor fizice și Cererea transmisă online. Verifcă e-mailul și în folderul de SPAM, este foarte posibil să-l găsești acolo.

2. Te anunțăm prin SMS imediat ce solicitarea ta a fost soluționată.

3. Dacă ai optat pentru livrare prin curier este important să știi că:

  • taxa acestui serviciu este de 10 lei
  • în ziua livrării cardului vei primi un SMS pe numărul de telefon comunicat băncii din partea curierului care te va informa de livrare la adresa de reședință declarată. Dacă nu te găsește la adresă după două încercări consecutive, cardul tău va fi livrat unității pe care ai ales-o din sistem.

Condiții pentru accesarea online a serviciilor carduri online persoane fizice:

  • ești client Patria Bank, persoană fizică cu vârsta mai mare de 18 ani, rezident în România
  • deții un card de debit activ (în circulație), emis de Patria Bank
  • ai un număr de telefon mobil actualizat în relația cu noi
  • ai calitatea de „Deținător” (titular cont)
  • cardul nu este atașat la o linie de overdraft (descoperit de cont)

Suntem mereu la dispoziția ta prin telefon la 0800 410 310 (gratuit, apelabil național) și +40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internațional) | L-V: 09:00 -19:00.