Servicii online carduri

De acum, serviciile aferente cardurilor de debit pentru persoane fizice Patria Bank se mută în online pentru tine!

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Timpul este important și credem că vrei să îl folosești cât mai mult pentru ce este important pentru tine și nu pe drumuri la bancă.

Din confortul casei tale poți solicita acum: 

Reemiterea cardului de debit (cu excepția cardurilor care se află în curs de reînnoire în luna în care se solicită serviciul) și reemiterea codului PIN

Livrarea cardului prin curier acasă, la adresa comunicată băncii 

Modificări ale parametrilor cardului de debit precum:

limite zilnice de tranzacționare

activare/dezactivare funcționalitate contactless

activare/dezactivare plăți pe internet

Anularea cardului de debit

Aspectele ce țin de siguranța și securitatea datelor sunt foarte importante și au fost atent incluse în proces, astfel încât să avem certitudine asupra identității tale atunci când soliciți orice serviciu online pentru carduri.  

Astfel, pentru accesarea noilor servicii de carduri la distanță, trebuie să ai la îndemână următoarele:

Codul Numeric Personal (CNP)

Cardul - pentru a prelua primele 4 cifre și ultimele 4 cifre

Numărul de telefon declarat băncii la deschiderea relației contractuale sau în momentul actualizării datelor

Telefonul mobil pe care vei primi un cod de validare necesar în proces

O imagine/poză a actului de identitate (formate acceptate .jpg, .png de maxim 10 MB) și acces la internet (browser recomandat: Chrome)

Solicitarea serviciului o poți face atât de pe laptop cât și, mai simplu, de pe telefonul mobil

Având toate acestea la îndemână poți solicita chiar acum serviciul dorit:

Ce se întâmplă după solicitarea online a serviciilor? 

1. Primești un e-mail în care îți confirmăm că am primit solicitarea. De asemenea, vei găsi atașat în email Termenii și condițiile de prelucrare a datelor pentru accesarea online a acestor servicii, Condițiile generale de utilizare ale cardurilor de debit destinate persoanelor fizice și Cererea online pe care ai transmis-o. Caută e-mailul și în folderul de SPAM, este foarte posibil să se ascundă acolo.

2. De îndată ce solicitarea a fost operată de către bancă, te vom anunța prin SMS.

3. Dacă ai optat pentru livrare prin curier este important să știi următoarele două lucruri:

  • taxa acestui serviciu este de 10 lei
  • în ziua livrării cardului vei primi un SMS pe numărul de telefon comunicat băncii din partea curierului care te va informa de intenția de livrare la adresa de reședință declarată. Dacă se întâmplă să nu te găsească, va încerca livrarea într-o altă zi. Dacă tot nu va reuși să te găsească și a doua oară la adresă, cardul tău va fi livrat unității pe care ai ales-o din sistem. 

Condiții pentru accesarea online a serviciilor aferente cardurilor:

  • ești client Patria Bank, persoană fizică cu vârsta mai mare de 18 ani, rezident în România
  • deții un card de debit activ (în circulație), emis de Patria Bank
  • ai un număr de telefon mobil actualizat în sistemul informatic Patria Bank
  • ai calitatea de „Deținător” (titular cont)

Dacă întâmpini orice dificultate, suntem la un telefon distanță 0800 410 310 (gratuit, apelabil național) și +40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internațional) | L-V: 09:00 -19:00.

Patria Blog Vânzări de imobile Cariere Patria de Oriunde Devino
client online