Începând cu data de 25.03.2020, unitățile Patria Bank vor avea un program redus de lucru cu publicul: L-V, 09:00 – 15:00.

Soluții flexibile pentru sprijinirea clienților persoane fizice și antreprenori în contextul generat de COVID-19

În contextul dificil prin care România si românii trec zilele acestea, Patria Bank este solidară cu toți clienții și își manifestă suportul și intenția de a le fi alături și a găsi împreună cele mai bune soluții pentru a trece cu bine această perioadă.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

“Suntem o bancă cu o istorie de peste 20 ani, în care dezvoltarea de relații apropiate, implicarea și responsabilitatea guvernează tot ceea ce facem, inclusiv modul în care ne raportăm la contextul actual nemaîntâlnit. Avem un grad de flexibilitate ridicat, demonstrat prin modelul de busines specific aplicat în microfinanțare și în agricultură, unde finanțarea, rambursarea si soluțiile de susținere a cashflow-ulu țin cont de activitatea sezonieră. Lucrăm cu oameni și pentru oameni, clienți persoane fizice, antreprenori, mici și foarte mici, colegi și, în această situație nouă pentru noi toti, ne dorim să fim utili și de ajutor, conștienți fiind de încărcătura emoțională puternică a momentului.” a menționat Daniela lliescu, CEO Patria Bank.

Astfel, pentru sprijinirea clienților, o serie de măsuri și solutii sunt disponibile a fi accesate, atunci când aceștia au nevoie:

  • Antreprenorilor IMM și Microîntreprinderilor care beneficiază de linii de finanțare revolving scandente în următoarele 3 luni și care nu se află deja într-un proces de remediere sau restructurare a creditelor existente, le vom facilita reînnoirea acestor finanțări;
  • Antreprenorii IMM și Microîntreprinderile direct afectați prin reducerea activității vor putea beneficia de amânare la plată și reeșalonarea ratelor, potrivit situației specifice a fiecăruia;
  • De asemenea, pentru clienții persoane fizice care au fost afectați semnificativ prin reduceri temporare sau permanente ale veniturilor, prin pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate sunt disponibile soluții potrivite de reeșalonare pentru perioade de până la 3 luni.

Totodată, suntem solidari și salutăm inițiativele luate de colegii de breaslă și ne manifestăm deschiderea spre cooperare și colaborare pentru a ne susține clienții și a proteja stabilitatea sistemului, în bună coordonare cu autoritatea de reglementare ” a mai declarat Daniela Iliescu, CEO Patria Bank.

Clienții afectați sunt invitați să contacteze banca prin call center 0800.310.410 (număr apelabil gratuit național) sau  +40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internațional), de L-V: 09:00 -19:00, precum și prin e-mail la info@patriabank.ro și să comunice situațiile cu care se confruntă în vederea găsirii împreună a unor soluții adecvate situației lor individuale specifice sau de business.

Mai multe informații despre recomandările și măsurile implementate de Patria Bank, pentru a preveni răspândirea virusului, dar și starea permanentă a unităților băncii în această perioadă se găsesc în secțiunea special dedicată: https://www.patriabank.ro/covid

Pentru detalii suplimentare: pr@patriabank.ro, +40 732.800.326