Primul ghid agro trends despre cultura roșiei în România

Primul ghid agro trends “CE PROFIT ADUCE CULTURA ROȘIEI ÎN ROMÂNIA” este disponibil pe piață

București, 27 iunie 2017

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Agenția TMT PR, cu sustinerea Patria Bank, a lansat primul material din seria AgroTrends “Ce profit aduce cultura roșiei în România” dedicat culturii autohtone de tomate, un ghid util ce ofera o analiză completă a acestui domeniu de activitate.

“Ne bucuram să fim partener în proiectul TMT, atât de apropiat obiectivului Patria Bank de a fi aproape de producatorii agricoli. Finanţarea şi susţinerea agriculturii româneşti reprezintă o prioritate strategică pentru noi, Patria Bank oferind fermierilor soluţii de finanţare pornind de la o evaluare personalizată a nevoilor şi estimarea producţiei reale. Suntem alături de ei in comunităţile locale, le inţelegem nevoile şi, dincolo de hârtii, ne uităm la experienţa şi priceperea oamenilor din spatele cifrelor” a precizat Bogdan Alexandrescu, directorul Directei Agro în cadrul Patria Bank, partenerul primei ediţii a AGROtrends.

Agrotrends este un concept unic dedicat fermierilor din România, o o bancă digitală de informații ce conține analize, studii și ghiduri gratuite și pune accent pe oportunităţile oferite de piaţa internă şi europeană, analiza trendurilor de consum şi evidenţierea veniturilor ce se pot genera din astfel de afaceri. Este şi un ambiţios proiect educaţional prin care echipa de experţi din spatele scenei îşi propune să aducă mai multă putere prin cunoaștere în mâna fermierilor” a precizat Mirela Scarlat, fondator TMT PR.

Ghidurile AGROtrends, reuşesc să aducă cu succes pe piaţa agro din România cele mai noi şi utile informaţii dedicate producătorilor români, furnizorilor de produse şi servicii pentru aceste două sectoare, dar şi consumatorilor finali. Informaţiile se prezintă cititorilor sub forma unor ghiduri pentru producători care sunt, în acelaşi timp, instrumente eficiente de content marketing. Atât tinerii fermieri, cât şi cei cu experienţă vor găsi în paginile ghidurilor AGROtrends cele mai noi concepte tehnice şi de vânzări, precum  şi informaţii actualizate despre trendurile actuale de consum. Obiectivul principal al proiectului AGROtrends este acela de a deveni un spijin real în activitatea fermierilor români.

La realizarea ghidurilor AGROtrends sunt utilizate informaţii furnizate de institutele de cercetare de profil din România, Institutul Național de Statistică (INS), Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR), Universitatea de Studii Agricole și Medicină Veterinară (USAMV), Academia de Științe Agricole și Silvice (ASAS), Asociația Administratorilor de Piețe din România (AAPR), Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) şi Directoratul General pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală (DG AGRI).  

Pentru a veni în sprijinul producătorilor autohtoni de tomate, ghidul dedicate tomatelor cuprinde cele mai noi date din piață (furnizate de Eurostat, DG Agri, INS, MADR), o analiză a pieței tomatelor şi a soiurilor disponibile în România, date despre cultivarea acestora şi calendarul lucrărilor, informaţii nutriţionale sau noutăţi tehnologice ale domeniului.

Vă invităm să aflaţi mai multe detalii despre cultura tomatelor în România şi să descărcaţi ghidul 

Ce profit aduce cultura roșiei în România” din site-ul proiectului - www.agrotrends.ro - unde acesta este disponibil gratuit.

***

Despre Patria Bank si Grupul Patria Bank

Patria Bank, recent fuzionată cu Banca Comercială Carpatica, este o bancă românească, listată la Bursa de Valori Bucureşti, cu prezenţă în 73 de oraşe la nivel naţional, prin 111 sucursale, peste 240.000 de clienţi şi 3,5 miliarde lei în active, fiind dedicată creșterii gradului de bancarizare în România și susținerii antreprenorilor locali.

Noua bancă se va concentra pe segmentul de retail, integrând tehnologia pentru a simplifica accesul clienţilor la servicii financiare performante şi va continua să fie un partener solid şi de încredere pentru companiile româneşti mici şi mijlocii, contribuind la dezvoltarea mediului antreprenorial local.

Grupul Patria Bank este deţinut de Fondul de Investiții Emerging Europe Accession Fund (EEAF), un fond de private equity ai cărui principali investitori sunt BERD (Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare), FEI (Fondul European de Investiţii, parte a Grupului Băncii Europene pentru Investiţii), DEG (Banca de Dezvoltare, parte a grupului bancar KFW BSTDB (Banca de Dezvoltare a Regiunii Mării Negre). Grupul Patria Bank include Patria Bank, Banca Comercială Carpatica, Patria Credit IFN, SAI Carpatica Asset Management şi Patria Asset Management