Avantajele Serviciului de Internet Banking

Descoperă avantajele serviciilor de Internet Banking ușor de folosit, oricând și de oriunde te-ai afla.

  • Accesabilitate: ai acces rapid la conturile companiei tale 24 ore pe zi, 7 zile pe săptamână, oricând şi oriunde ai o conexiune la internet.
  • Confort: poți să îți accesezi oricând conturile bancare din confortul casei tale sau de oriunde ai acces la internet.
  • Economie de timp: nu este nevoie să te deplasezi la sediul băncii pentru a efectua tranzacții economisind astfel timp prețios. Beneficiezi de acces rapid la disponibilitățile din conturi, având de asemenea posibilitatea de a constitui/ lichida depozite la orice oră (cu excepția intervalelor de timp în care se desfășoară procesele de închidere zi/ luna/ an).
  • Monitorizarea constantă a conturilor: Ai în permanență control asupra resurselor financiare ale afacerii tale și asupra mișcărilor pe conturi.
  • Plăți rapide și ușoare: Poți să faci operațiuni bancare simplu și rapid, fără să fie nevoie să completezi formulare sau să mergi la bancă. Poți opta totodată și pentru opțiunea de plăți instant, în cazul în care ai nevoie ca fondurile să ajungă la beneficiar în mai puțin de 10 secunde.
  • Reducerea riscului de fraude: serviciile de banking online oferă măsuri de securitate suplimentare, cum ar fi autentificarea cu doi factori și notificări de tranzacții suspecte, pentru a reduce riscul de fraudare.

Detalii

Prin serviciul de Internet Banking poţi să-ți gestionezi în timp real finanțele afacerii, și să acționezi rapid, fie că faci plăți către furnizori sau către trezoreria statului, depozite la termen sau alte tipuri de tranzacții:

  • Ai acces la conturile și produsele tale în orice moment din zi şi din noapte
  • Poți face plăți instant în lei, transferul de la o bancă participantă la alta fiind făcut în doar câteva secunde. Află mai multe aici.
  • Poţi să faci diferite operațiuni bancare direct din platformă, fără să fie nevoie să mergi la o sucursală a bancii: vizualizare conturi și solduri, plați în lei și în valută, vizualizare, constituire și lichidare depozite, vizualizare istoric de tranzacții și consultare extrase de cont, vizualizare credite și generare scadențare și grafice de rambursare, plăți de salarii prin import dintr-un fișier șablon respectiv semnare cu un singur cod de securitate a unor plăți multiple dintr-un pachet de plăți creat anterior
  • Beneficiezi de comisioane reduse atunci când faci plăți în lei şi în valută, direct din contul tău de internet banking
  • Ai la dispoziție opțiuni de schimburi valutare, inclusiv cursuri de schimb mai avantajoase peste anumite praguri de sume și vizualizare cursuri valutare practicate de către bancă

Poţi să îţi programezi tranzacţii în cele mai variate condiţii, în funcţie de regulile stabilite de tine.

Toate aceste operațiuni bancare pot fi realizate de oriunde, chiar în momentul în care ai nevoie, de pe orice dispozitiv cu o conexiune la internet.

Ce trebuie să știi?

Cum te înregistrezi în aplicația de Internet Banking Patria Bank?
Simplu și ușor de folosit, ai acces 24/24 și poți efectua operațiuni bancare de oriunde te afli.

1. Consultă Ghidul Patria Online Banking aici sau tutorialul video de înregistrare din canalul nostru de Youtube și urmărește toți pașii de activare.

2. Înainte de înregistrare, trebuie să ai în vedere următoarele informații:

A. Descarcă aplicația Patria Online Banking din App Store și/sau Google Play pe telefonul tău mobil

Aplicația are funcționalitatea de token inclusă, acesta fiind necesar pentru înregistrare. Cu ajutorul token-ului îți vei putea activa aplicația mobilă de banking:

B. Ai nevoie doar de CNP și de telefonul mobil cu numărul pe care l-ai transmis la acceptarea termenilor și condițiilor noii platforme.

C. Setează un nume de utilizator și o parolă pe care vrei să le folosești la logare în noua platformă.
Atenție! Parola trebuie să aibă un grad de complexitate corespunzător și trebuie să conțină minim 5 caractere, minim o cifră, minim o literă cu majusculă și minim un caracter special.


D. Pentru activarea token-ului trebuie să îți setezi un cod PIN care va fi utilizat pe viitor la accesarea token-ului mobil sau a serviciului de Mobile Banking Patria Bank.

Mai multe instrucțiuni pentru activarea token-ului găsești în Ghidul de instalare si utilizare Token.

Pentru a te autentifica în Internet Banking ai nevoie de câteva instrumente:

  • Token-ul fizic, pe care îl vei utiliza atât pentru generarea codurilor de securitate necesare pentru conectarea la contul tau de Internet Banking cât și la autorizarea tranzacțiilor pe care le efectuezi

  • Token-ul mobil (m-token), care se instalează pe telefonul tău mobil smartphone. Acesta se instalează sub forma unei aplicații, pe care o descarci din magazinul corespunzător sistemului de operare folosit (Android sau iOS) și care funcționează la fel ca și token-ul fizic, generând codurile de securitate necesare pentru conectarea în contul tău de Internet Banking respectiv autorizarea tranzacțiilor pe care le efectuezi

Pentru a putea să te bucuri de toate avantajele serviciului de Internet Banking îți recomandăm să consulți și ghidul utilizatorului: Ghidul de Utilizare Patria Online Banking.

Securizarea comunicării dintre tine și bancă se bazează, în principal, pe autentificare bidirecțională prin certificate digitale, obținându-se astfel cel mai înalt nivel de securizare a transmiterii informațiilor. Asta înseamnă, în limbaj familiar, că datele transmise și recepționate de către tine nu pot fi interceptate de către nimeni. Acest lucru implica și o minimă participare din partea ta, prin utilizarea unei soluții de securitate de tip antivirus.

Identificarea și validarea ta este un proces care se desfășoară pe 3 nivele de securitate:

  • nume de utilizator
  • parolă
  • cod de securitate generat de dispozitivul token

Din rațiuni de securitate, în cazul în care ești inactiv timp de 5-10 min sau ai uitat să te deconectezi, sesiunea inițiată se închide automat. Astfel, nimeni nu va putea avea acces la contul tău, iar tu va trebui să te conectezi din nou pentru a-ți accesa contul.

De asemenea, pentru siguranța calculatorului tău, îți recomandăm să nu instalezi programe pe care nu le cunoști și nu vin din surse oficiale. În plus, este important să folosești un program antivirus actualizat.

Cât te costă?

Comisioanele aplicabile sunt incluse în lista de tarife și comisioane destinată persoanelor juridice.

Acte necesare

Pentru a solicita activarea serviciului de Internet Banking pentru afacerea ta trebuie să ai deschis un cont curent Patria și să semnezi condițiile contractuale în oricare dintre unitățile noastre teritoriale.

Începe acum înregistrarea pe platforma Internet Banking- persoane juridice

Patria Online » persoane juridice

Găsești mai jos răspunsuri la întrebările despre utilizarea platformei

Dacă întâmpini dificultăți la înregistrare și activare sau ai întrebări suplimentare, ne poți suna la 0800 410 310 (apel gratuit, L-V, 09-19), iar colegii noștri din Call Center te vor ajuta cu orice informații ai nevoie.

Solicită produsul