Cum constitui efectiv un depozit online?
Intri în Patria de Oriunde, selectezi depozitul și produsele dorite, te auzi prin video call cu noi și ulterior noi îți trimitem un mail cu contul depozitului unde poți transfera banii. După ce ai transferat banii nu mai trebuie să faci absolut nimic, depozitul va fi constituit automat din contul tău.
În cât timp trebuie să transfer banii pentru depozit în noul cont Patria Bank?
În 5 zile lucrătoare. Având în vedere cele menționate mai jos, este important să nu lași totul pentru ultima zi, riscând astfel să nu putem constitui depozitul solicitat:
- dacă banii sunt transferați dintr-o altă bancă din țară, transferul poate să dureze până la 24 de ore lucrătoare, dacă transferul este în moneda RON, sau chiar mai mult, dacă este în altă valută;
- pentru ca depozitul să se constituie la finalul zilei, este necesar ca banii să fi ajuns în contul curent până cel tarziu la ora 17:00.
Ce se întâmplă la scadență?
Noi îți recomandăm să îți iei și Internet și Mobile banking și să prelungești depozitul simplu și rapid. Dacă nu ai Internet și Mobile banking, banii din depozit vor fi virați în contul tău curent deschis la Patria Bank.
Mai pot face încă un depozit după ce îl constitui pe acesta 100% online?
Pentru că ai devenit clientul nostru, vei putea constitui un nou depozit doar din aplicația de Internet și Mobile banking (pe care îți recomandăm să le iei încă de la început), ca să poți vedea depozitul inițial și să constitui oricâte mai dorești. Poți constitui ulterior depozite și în orice unitate Patria Bank.
Pot să accesez oricând platforma pentru a contracta un produs?
Da, poți accesa oricând și de oriunde platforma Patria de oriunde. Este important însă să știi că în timpul procesului va exista un pas de validare video în care vrem să ne asigurăm că ești într-adevăr tu cel ce solicită un produs de la noi și, desigur, să-ți vedem zâmbetul.
Acest pas de validare poate avea loc doar de luni până vineri în intervalul 09:00 – 19:00. Dacă solicitarea ta vine după ora 19:00 sau în weekend, trebuie să reiei procesul pe linkul primit pe email, în intervalul prezentat mai sus.
Cât timp durează să-mi deschid un cont online Patria și să accesez unul dintre produsele disponibile în platformă?
În doar 20-30 de minute parcurgi toți pașii necesari și apoi ne bucurăm să-ți spunem „Bun venit în Patria Bank!”. Contul tău curent va fi activ imediat ce ai încheiat procesul de înrolare.
Cum îmi aflu IBAN-ul dacă mi-am deschis contul online?
Simplu. Îl găsești în email-ul primit de la noi în ziua în care ți-ai deschis contul online. Dacă ai rătăcit sau șters email-ul, îl poți afla ușor din Internet sau Mobile Banking Patria Online dacă ai activat acest serviciu sau ne poți suna la 0800 410 310 (L-V, 09-19).
Ce acte îmi trebuie pentru a deschide un cont online?
Ai nevoie doar de cartea ta de identitate emisă în România.
Ce criterii trebuie să îndeplinesc pentru a deschide un cont online din Patria de Oriunde?
- să ai peste 18 ani
- să ai un act de identitate emis în România
- să nu deții deja un cont la noi
- și să nu fii persoană expusă public
Găsești aici toate condițiile de care trebuie să ții cont.
Sunt client cu credit preluat de la Alior Bank, pot deschide un cont online?
Dacă nu deții deja un cont curent la Patria Bank, poți intra în Patria de Oriunde de unde îți poți deschide contul și de unde poți accesa 100% online, simplu și fără niciun drum la bancă, și alte produse noncredit și servicii dorite, disponibile online. La finalizarea fluxului, vei primi și semna din partea Patria Bank, pe lângă documentele aferente deschiderii relației de afaceri și produselor (noncredit) solicitate și documentul “Act adițional la contractul de credit și ipotecă mobiliară asupra conturilor curente deschise la Patria Bank” (câte 1 act adițional pentru fiecare credit preluat de la Alior). Costul aferent taxei RNPM pentru înscrierea acestor Acte adiționale, va fi suportat de Bancă.
Cum semnez documentele atunci când îmi deschid un cont online?
100% online, printr-un proces simplu, rapid și securizat.
Am primit o eroare și nu pot trece în pasul de apel video, ce fac?
Cum pot avea acces la cardul de debit solicitat online?
În cadrul fluxului 100% online poți alege modalitatea de livrarea a cardului/lor de debit solicitat/e. Livrarea poate să fie în funcție de opțiunea ta, la unitatea teritorială Patria Bank aleasă sau prin curier la adresa ta de domiciliu/resedință. Livrarea prin curier se comisionează conform Listei de Tarife și Comisioane - Persoane Fizice, în vigoare, afișată atât în unitățile teritoriale Patria Bank cât și pe www.patriabank.ro