Banking online: noua Patria Online pentru persoane fizice

Patria Online Banking, noua platformă de internet banking este disponibilă ACUM! E mai prietenoasă și mai ușor de folosit și include și versiunea Mobile!

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Noua Patria Online Internet & Mobile Banking este disponibilă ACUM!

Noua platformă de internet banking Patria Online este disponibilă acum. Este mai prietenoasă și mai ușor de folosit și include aplicație pentru Mobile. Noua platformă respectă reglementările europene în vigoare în materie de siguranța comunicării.

Cum te înregistrezi în noua platformă de banking online?

Inainte de a intra în noua platforma, te rugăm să citești cu atenție cele de mai jos și înregistrarea contului de utilizator va decurge foarte ușor:

  1. Citeste in Ghidul Patria Online despre cum poti face înregistrarea:
    1. Ai acces la ghid chiar aici: Ghid Patria On-line  
    2. Am pregatit si un tutorial video, pentru simplitate: Tutorial înregistrare în noua aplicație Patria Online  
    3. Este foarte important să le parcurgi înainte și să revii la ele dacă întâmpini dificultăți la înregistrare. Dacă totuși simți nevoia să vorbești cu cineva, colegii de la Relații Clienți iti stau la dispoziție, la numărul de telefon 0800 410 310, apelabil gratuit din rețelele natțonale, program L-V, 9:00 – 19:00

 

  1. Înainte să te înregistrezi, iată câteva informații importante de avut în vedere:

a. Descarcă aplicația Patria Online Banking din App Store și/sau Google Play pe telefonul tău mobil – aplicația are funcționalitatea de token inclusă, acesta fiind necesar pentru înregistrare. Cu ajutorul token-ului îți vei putea activa aplicația mobilă:

   

b. Pentru inregistrarea efectiva vei avea nevoie doar de CNP și de telefonul mobil cu numărul pe care l-ai transmis la acceptarea termenilor și condițiilor noii platforme.

c. Gândește-te la un nume de utilizator și la o parolă pe care vrei să le folosești de acum încolo, în noua platformă. Atenție! Parola trebuie să aibă un grad de complexitate corespunzător și trebuie să conțină minim 5 caractere, minim o cifră, minim o literă cu majusculă și minim un caracter special. Poți introduce maximum trei caractere consecutive. Daca dorești, poți configura acelați nume de utilizator sau parolă ca în vechea platformă de Internet Banking.

d. Pentru activarea token-ului va fi necesar să iți setezi un cod PIN care va fi utilizat pe viitor la accesarea token-lui mobil sau a serviciului de Mobile Banking, după caz. Iîi punem la dispoziție ghidul următor care conține instrucțiunile detaliate pentru activarea tokenului: Ghid instalare si utilizare Token. Pentru autentificarea în Mobile Banking vei folosi codul PIN configurat la activarea tokenului.

Cu toate aceste informații la îndemână, poți începe înregistrarea chiar acum în platforma de internet banking Noua Patria Online: 

Ai la dispoziție detaii despre utilizare în ghidurile in format electronic, precum și un Q&A despre noua platformă:

Am pregătit și tutoriale video care te vor ghida in utilizarea noii platforme:

Te invităm să nu eziți să ne trimiți feedback despre noua platformă ori de căte ori vei întâmpina dificultăți sau ai o întrebare la care nu ai găsit răspuns. Ca în orice început și schimbare, pot apărea întrebări sau mici disfuncționalități, pe care le vom soluționa împreună.

IMPORTANT!  Dacă nu ai trecut înca la noua platformă de internet banking Patria Online este foarte important să te grăbești. Din data de 15 septembrie vechea aplicație nu va mai fi funcțională.

Cum treci la noua platformă de internet banking?

Trecerea la noua platformă se face în 3 pași simpli:

Pasul 1: Semnarea noului contract și acceptarea noilor termeni și condiții

Îți punem la dispoziție două modalități prin care poți accepta noile condiții:

  • Fie ne faci o vizită în sucursală până cel târziu 14.09
  • Sau intri în platforma de internet banking actuală până cel târziu 14.09 și accepți la distanță noile condiții de utilizare și contractul aferent, urmând pașii prin care te poartă aplicația, respectiv:
    • Vei citi noile termene și condiții
    • Vei completa numărul de telefon și adresa de e-mail de contact
    • Vei accepta la distanță noul contract

IMPORTANT! Te rugăm să faci o prioritate din a semna contractul cât mai repede, pentru a te asigura că până cel târziu în data de 14.09.2019 ești înrolat în noua aplicație. Vechea aplicație se va întrerupe, fără să mai fie disponibilă începând cu data de 15.09.2019 și nu ne dorim să fii în imposibilitatea de a-ți accesa conturile prin internet banking.

Pasul 2: Înrolarea în platformă

În perioada dintre semnarea noului contract și data de 14.09 se vor întâmpla următoarele:

  • îți vom transmite prin e-mail și SMS data de la care poți face înrolarea în Patria Online Internet Banking
  • ce presupune înrolarea în noul Patria Online Internet Banking? Este foarte simplu – vezi video și ghiduri de utilizare Patria Online Internet & Mobile Banking
  • pentru înrolare vei avea nevoie de token-ul fizic sau mobil
  • token-ul mobil este integrat în aplicația de Patria Mobile Banking disponibilă în Google Play și Android; detalii găsesți în ghidul de utilizare token disponbil aici.

Pasul 3: Start utilizare noua platformă