NOU! Din 1 mai 2017 suntem mai mari, mai puternici!

Carpatica devine:

PATRIA BANK

Fuziunea dintre Banca Comercială Carpatica și Patria Bank a primit aprobările finale și va fi implementată începând de la 1 mai 2017.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Disponibilitatea serviciilor

Implementarea efectivă a fuziunii presupune o serie de procese complexe care vor avea loc la finalul lunii aprilie şi începutul lunii mai (între 28.04 – 02.05.2017), procese ce vor determina întreruperi temporare în furnizarea anumitor servicii, după cum urmează:

  • Programul de lucru cu publicul în unităţile Patria Bank va fi redus vineri, 28.04.2017, la intervalul 09:00 – 14:00
  • Vor putea folosi cardurile actuale până la data de 01.05.2017, ora 23:30, iar începând cu data de 02.05.2017, ora 08:00 vor putea fi folosite noile carduri distribuite în lunile decembrie şi ianuarie. Platforma de carduri nu va fi disponibilă în intervalul 01.05.2017, ora 23:30  - 02.05.2017, ora 8:00.
  • Serviciul de internet banking şi serviciul de mobile banking vor fi disponibile exclusiv până în data de 28.04.2017, ora 11:00, devenind indisponibile după această dată. Ulterior, din 02.05.2017, începând cu ora 09:00 clienţii pot folosi noua platformă de internet banking, prin contactarea prealabilă a Departamentului Relaţii Clienţi pentru primirea tuturor detaliilor privind autentificarea în aplicaţie.
  • Ȋncepand cu 01.05.2017 noile conturi IBAN comunicate către dumneavoastră, clienții noștri, încă din noiembrie 2016 vor intra în vigoare, vechile conturi fiind automat închise. Puteți afla noul cont în timp real folosind convertorul IBAN pus la dispoziţie pe site-ul fuziunii: www.fuziune.patriabank.ro

În egală măsură vă informăm că:

  • ATM-urile localizate în cadrul sucursalelor nu vor fi afectate de procesul de integrare, orice schimbare intervenită fiind comunicată clienţilor în timp real pe site-ul dedicat fuziunii: www.fuziune.patriabank.ro
  • odată cu implementarea efectivă a fuziunii în data de 1 mai 2017, intră în vigoare noile Condiţii Generale Bancare aplicabile tuturor clienţilor băncilor fuzionate
  • programul Departamentului Relații Clienți este extins în perioada 25.04 – 15.05.2017 (de luni până vineri, în intervalul 08:30 – 20:00), inclusiv în zilele premergătoare fuziunii, în week-end și luni, 29.08-01.05.2017 (în intervalul 09:00 – 17:00) astfel încât să ne puteți contacta pentru orice detalii suplimentare

Recomandări

Considerând cele prezentate, vă recomandăm să realizați toate tranzacţiile şi operaţiunile necesare, prin internet banking sau la ghişeu, până în data de 28.04.2017 şi să vă asigurați că ați intrat în posesia noului card, că ați retras numerar suficient pentru a servi nevoilor care pot apărea în perioada întreruperii temporare a funcţionării cardurilor precum şi că v-ați informat angajatorul, în cazul persoanelor fizice, şi partenerii, în cazul persoanelor juridice, asupra noilor conturi IBAN valabile de la data fuziunii.

Știm că timpul scurt avut la dispoziţie până la momentul fuziunii reprezintă un dezavantaj și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a minimiza impactului resimţit de dumneavoastră, clienții Patria Bank.

Va mulțumim anticipat pentru suportul și înțelegerea dumneavoastră,

Echipa Patria Bank