În contextul crizei generate de COVID-19, sănătatea clienților și a angajaților Patria Bank este o prioritate pentru noi și avem soluții flexibile de sprijin și ajutor.
Ultima actualizare: 30.09.2021
Sănătatea clienților, persoane fizice sau antreprenori, și a angajaților noștri este o prioritate pentru echipa Patria Bank.
Prin intermediul acestei pagini ne dorim să păstrăm un contact direct, actualizat și transparent, prin care să te ținem la curent cu măsurile de prevenție și sprijin pe care Patria Bank le ia în contextul evoluției situației generate de virusul COVID-19.
Fiind un context în evoluție continuă, aici poți găsi cele mai recente știri și informații privind acțiunile întreprinse de Patria Bank:
Pentru a asigura o funcționare neîntreruptă a serviciilor și operațiunilor noastre, am implementat deja o serie de măsuri:
IMPORTANT! Pentru vizita în unitate îți recomandăm să planifici în prealabil vizita în unitatea în care dorești să mergi. Poți face acest lucru simplu:
Reguli de acces în unitățile Patria Bank:
Toate aceste reguli sunt mici gesturi responsabile pe care le facem împreună pentru protectia ta și a colegilor noștri.
Recomandări privind utilizarea produselor și serviciilor în această perioadă:
Folosirea cardurilor și a internet banking-ului este simplă, practică și la îndemână, fiind recomandată mereu, cu atât mai mult în această perioadă când utilizarea numerarului este bine să fie limitată iar deplasările și interacțiunile inutile evitate.
Dacă nu ai deja un card atașat contului tău sau serviciile de internet și mobile banking Patria Online activate îți recomandăm să ne soliciți acest lucru în orice unitate Patria Bank:
Totodată, îți recomandăm să verifici data de expirare a cardului tău și să te asiguri că planifici o vizită în unitatea emitentă pentru ridicarea noului card. Cardul reînnoit este disponibil în unitatea emitentă cu cel puțin 20 de zile înainte de expirarea vechiului card.
Unitatea Patria Bank Calarasi este temporar închisă. Activitatea va fi reluată în data de 29.09.2021.
Pentru detalii și recomandări privind modul de acces în unități te rugăm să consulți secțiunea Recomandări Utile.
În situația în care vom avea activitatea redusă sau unități închise, poți în continuare să:
Dacă vor fi necesare servicii speciale de asistență sau consultanță, poți apela cu încredere la serviciul nostru Call Center care în funcție de solicitarea ta va încerca să te ajute pe loc sau te vor programa o vizită în unitățile neafectate.
Precauția și igiena sunt foarte importante
Pe site-ul Ministerului Sănătății vei găsi detalii și recomandări privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirusului. Poți accesa pagina aici pentru mai multe detalii: http://www.ms.ro/recomandari-privind-conduita-sociala-responsabila-in-prevenirea-raspandirii-coronavirus-covid-19/
Surse de informare recomandate
Îți recomandăm, de asemenea, să rămâi informat cu privire la evoluția situației COVID-19 accesând surse de încredere și site-urile autorităților (http://www.ms.ro/), evitând să intri într-o stare de panică.
În categoria surselor de încredere și extrem de utile în această perioadă sunt și platformele dezvoltate de voluntarii Code4Romania:
În egală măsură, pe blogul Patria poți găsi un articol ce reunește mai multe inițiative cetațenești pe care te invităm să le descoperi: https://www.patriabank.ro/blog/csr/initiative-de-ajutor-in-vremuri-de-coronavirus
În contextul dificil prin care România si românii trec zilele acestea, Patria Bank este solidară cu toți clienții și își manifestă suportul și intenția de a le fi alături și a găsi împreună cele mai bune soluții pentru a trece cu bine această perioadă.
Astfel, pentru sprijinirea clienților persoane fizice și antreprenori, o serie de măsuri și soluții financiare au fost implementate pentru sprijinul antreprenorilor și clienților persoane fizice.
Suntem întotdeauna deschiși să găsim soluții împreună pentru a depăși cu bine dificultățile financiare pe care le poți întâmpina în această perioadă.
Dacă ai întrebări privind situația ta puteți să ne contactați prin call center la 0800.310.410 (număr apelabil gratuit național) sau +40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internațional), de L-V: 09:00 -19:00
Împreună vom găsi soluții adecvate situației tale individuală sau de business.