Precauți, informați și de ajutor

În contextul crizei generate de COVID-19, sănătatea clienților și a angajaților Patria Bank este o prioritate pentru noi și avem soluții flexibile de sprijin și ajutor.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Ultima actualizare: 30.09.2021

Sănătatea clienților, persoane fizice sau antreprenori, și a angajaților noștri este o prioritate pentru echipa Patria Bank.

Prin intermediul acestei pagini ne dorim să păstrăm un contact direct, actualizat și transparent, prin care să te ținem la curent cu măsurile de prevenție și sprijin pe care Patria Bank le ia în contextul evoluției situației generate de virusul COVID-19.

  Noutăți

Fiind un context în evoluție continuă, aici poți găsi cele mai recente știri și informații privind acțiunile întreprinse de Patria Bank:

  • Pentru vizita în unitate îți recomandăm să îți planifici în prealabil vizita în unitatea în care dorești să mergi și poți face acest lucru astfel:
  • Te rugăm astfel să folosești soluțiile digitale de Internet Banking (pentru persoane fizice și juridice) sau Mobile Banking (pentru persoane fizice) și plata cu cardul pentru administrarea nevoilor cotidiene personale sau ale afacerii.
  • Toate unitățile Patria Bank funcționează cu program normal de relații cu publicul, de luni până vineri în intervalul 09:00 - 17:00. Poți afla mai multe detalii și starea tuturor unităților Patria Bank în Starea Unităților Patria.
  • Regulile privind accesul în unitate al clienților s-au modificat conform normelor legislative în vigoare. Descoperă toate detaliile, mai jos, în Recomandări Utile.

  Recomandări utile și reguli de acces în unitățile Patria Bank

Pentru a asigura o funcționare neîntreruptă a serviciilor și operațiunilor noastre, am implementat deja o serie de măsuri:

  • care să ajute la prevenirea răspândirii virusului în sediile și unitățile noastre, respectând recomandările autorităților,
  • care vor asigura o bună funcționare în situațiile în care carantina și închiderea provizorie a uneia sau mai multor unități va deveni inevitabilă.

IMPORTANT! Pentru vizita în unitate îți recomandăm să planifici în prealabil vizita în unitatea în care dorești să mergi. Poți face acest lucru simplu:

Reguli de acces în unitățile Patria Bank:

  • Te rugăm să respecți intervalul confirmat pentru vizită. Colegii din unitate te vor contacta dacă intervin schimbări.
  • Accesul este permis doar cu purtarea corectă a măștii de protecție, cu nasul și gura complet acoperite. Este obligatoriu să păstrezi pe întreaga durată a vizitei în unitate nasul și gura acoperite.
  • Accesul în unitate este permis pentru un număr de maxim 3 clienți. 
  • Te rugăm să permiți personalului băncii să îți măsoare temperatura conform normelor în vigoare. Pentru măsurarea temperaturii va fi folosit un termometru digital, fără contact corporal, iar rezultatele afișate nu sunt stocate în niciun mod. Accesul în unitate îți va fi permis doar dacă temperatura nu depășeste 37.3°C. Dacă temperatura depășește 37.3°C, se vor efectua încă două măsurători suplimentare, la interval de 5 secunde. În cazul în care limita este depășită, nu va fi permis accesul în unitate și te vom ruga să te adresezi medicului de familie și să folosești instrumentele de tranzacționare la distanță (internet si mobile banking).
  • Te rugăm să păstezi distanța de cel puțin 1,5 m între tine și persoanele din jurul tău.
  • Te rugăm să eviți deplasarea la bancă dacă ai simptome de răceală și nu te simțiți bine

Toate aceste reguli sunt mici gesturi responsabile pe care le facem împreună pentru protectia ta și a colegilor noștri.

Recomandări privind utilizarea produselor și serviciilor în această perioadă:

Folosirea cardurilor și a internet banking-ului este simplă, practică și la îndemână, fiind recomandată mereu, cu atât mai mult în această perioadă când utilizarea numerarului este bine să fie limitată iar deplasările și interacțiunile inutile evitate.

Dacă nu ai deja un card atașat contului tău sau serviciile de internet și mobile banking Patria Online activate îți recomandăm să ne soliciți acest lucru în orice unitate Patria Bank:

Totodată, îți recomandăm să verifici data de expirare a cardului tău și să te asiguri că planifici o vizită în unitatea emitentă pentru ridicarea noului card. Cardul reînnoit este disponibil în unitatea emitentă cu cel puțin 20 de zile înainte de expirarea vechiului card.

  Starea Unităților Patria Bank

Unitatea Patria Bank Calarasi este temporar închisă. Activitatea va fi reluată în data de 29.09.2021.

Pentru detalii și recomandări privind modul de acces în unități te rugăm să consulți secțiunea Recomandări Utile.

În situația în care vom avea activitatea redusă sau unități închise, poți în continuare să:

  • efectuezi plăți online folosind cardul tău Patria sau
  • efectuezi orice alte tranzacții bancare prin intermediul aplicațiilor de mobile și internet banking Patria
  • retragi numerar de la bancomate
  • te informezi cu privire la produsele și serviciile Patria prin intermediul site-ului patriabank.ro sau contactându-ne la numărul de call center: 0800 410 310 (L-V, 09:00 – 19:00), apel gratuit în rețelele de telefonie națională

Dacă vor fi necesare servicii speciale de asistență sau consultanță, poți apela cu încredere la serviciul nostru Call Center care în funcție de solicitarea ta va încerca să te ajute pe loc sau te vor programa o vizită în unitățile neafectate.

  Informații Utile

Precauția și igiena sunt foarte importante

Pe site-ul Ministerului Sănătății vei găsi detalii și recomandări privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirusului. Poți accesa pagina aici pentru mai multe detalii:  http://www.ms.ro/recomandari-privind-conduita-sociala-responsabila-in-prevenirea-raspandirii-coronavirus-covid-19/

Surse de informare recomandate

Îți recomandăm, de asemenea, să rămâi informat cu privire la evoluția situației COVID-19 accesând surse de încredere și site-urile autorităților (http://www.ms.ro/), evitând să intri într-o stare de panică.

În categoria surselor de încredere și extrem de utile în această perioadă sunt și platformele dezvoltate de voluntarii Code4Romania:

  • stirioficiale.ro/ -> te ajută să fii la curent cu toate știrile și informațiile verificate din surse oficiale în legătură cu situația actuală determinată de epidemia COVID-19 în România
  • cetrebuiesafac.ro/ -> este o platformă online ce reunește sugestii avizate și pertinente privind modul în care trebuie să acționăm în această perioadă. Aici vei găsi sfaturi de la cum trebuie să dezinfectezi până la un test care te ajută să evaluezi simptomele pe care crezi că le ai.
  • cineceface.ro  -> este un proiect de informare ce dorește să ajute cetățenii să aibă o imagine cât mai clară și corectă asupra rolurilor diverșilor actori din societate în situația de pandemie cu care ne confruntăm.

În egală măsură, pe blogul Patria poți găsi un articol ce reunește mai multe inițiative cetațenești pe care te invităm să le descoperi: https://www.patriabank.ro/blog/csr/initiative-de-ajutor-in-vremuri-de-coronavirus 

  Soluții pentru sprijinirea clienților

În contextul dificil prin care România si românii trec zilele acestea, Patria Bank este solidară cu toți clienții și își manifestă suportul și intenția de a le fi alături și a găsi împreună cele mai bune soluții pentru a trece cu bine această perioadă.

Astfel, pentru sprijinirea clienților persoane fizice și antreprenori, o serie de măsuri și soluții financiare au fost implementate pentru sprijinul antreprenorilor și clienților persoane fizice. 

Suntem întotdeauna deschiși să găsim soluții împreună pentru a depăși cu bine dificultățile financiare pe care le poți întâmpina în această perioadă. 

Dacă ai întrebări privind situația ta puteți să ne contactați prin call center la 0800.310.410 (număr apelabil gratuit național) sau +40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internațional), de L-V: 09:00 -19:00

Împreună vom găsi soluții adecvate situației tale individuală sau de business.

Patria Club Patria Blog Vânzări de imobile Cariere Patria de Oriunde Devino
client online