Informari atac phishing

În această secțiune vă vom oferi informații cu privire la atacurile de phishing identificate și blocate de sistemele de securitate Patria Bank

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Informare 15 februarie 2019

Urmare a recepționării de informații din piață cu privire la atacuri de phising ce vizează clienți ai băncilor, reamintim tuturor urmatoarele:

  • Patria Bank nu solicită niciodată prin e-mail sau prin alte link-uri informații privind credențiale de acces în diferite aplicații  (username, parola)
  • orice proces intern de îmbunătățire și mententanță a nivelului de securitate nu va impacta niciodată clienții și nu va genera situații în care să fie necesară resetarea elementelor de securitate pe care le utilizați în relație cu Banca.

În Patria Bank suntem în permanență preocupați de securitatea datelor și de siguranța clienților și recomandăm tuturor să raporteze orice tentativă sau suspiciune la info@patriabank.ro sau telefonic la +40 800 410 310.

 

Informare 31 august 2018

Cu referire la informațiile apărute în spațiul public privind o acțiune de tip phishing care a targetat Patria Bank, menționăm urmatoarele: 

- În general, sistemul bancar, inclusiv Patria Bank, este supus atacurilor de tip phishing în mod frecvent, chiar zilnic, aplicațiile și specialiștii în securitate contracarându-le cu succes

- Specific, privind atacul care a vizat Patria Bank și a privit adresele cu extensia @carpatica.ro, a fost identificat și blocat de sistemele de securitate ale băncii, acesta neafectând în vreun fel vreun utilizator intern sau extern

Reamintim pe această cale tuturor clienților că în niciun context Patria Bank nu solicită clienților date de identificare sau parole prin e-mail sau prin accesarea unor link-uri externe, astfel încât recomandam să nu dați curs unei astfel de tentative și să raportați imediat acțiunea către bancă prin e-mail la info@patriabank.ro sau telefonic la +40 800 410 310.