Precauți, informați și de ajutor

În contextul crizei generate de COVID-19, sănătatea clienților și a angajaților Patria Bank este o prioritate pentru noi și avem soluții flexibile de sprijin și ajutor.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Ultima actualizare: 05.08.2020

Sănătatea clienților, persoane fizice sau antreprenori, și a angajaților noștri este o prioritate pentru echipa Patria Bank.

Prin intermediul acestei pagini ne dorim să păstrăm un contact direct, actualizat și transparent, prin care să vă ținem la curent cu măsurile de prevenție și sprijin pe care Patria Bank le ia în contextul evoluției situației generate de virusul COVID-19.

  Noutăți

Fiind un context în evoluție continuă, aici puteți găsi cele mai recente știri și informații privind acțiunile întreprinse de Patria BANK:

  • Unitatea Patria Bank Traian din București este temporar închisă, urmând a fi redeschisă din 10 august 2020. Află mai multe detalii și starea tuturor unităților Patria Bank, mai jos, în Starea Unităților Patria.
  • Regulile privind accesul în unitate al clienților s-au modificat conform normelor legislative în vigoare. Descoperă toate detaliile, mai jos, în Recomandări Utile.

  Soluții pentru sprijinirea clienților

În contextul dificil prin care România si românii trec zilele acestea, Patria Bank este solidară cu toți clienții și își manifestă suportul și intenția de a le fi alături și a găsi împreună cele mai bune soluții pentru a trece cu bine această perioadă.

Astfel, pentru sprijinirea clienților persoane fizice și antreprenori, o serie de măsuri și soluții financiare sunt disponibile și pot să fie accesate, atunci când aceștia au nevoie:

  • IMM-urile și Microîntreprinderile direct afectate din cauza epidemiei coronavirus și a carantinei prin reducerea activității vor putea beneficia de restructurarea creditelor, potrivit situației specifice a fiecăruia;
  • De asemenea, pentru clienții persoane fizice care au fost afectați semnificativ prin reduceri temporare sau permanente ale veniturilor, prin pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate sunt disponibile soluții potrivite de reeșalonare pentru perioade de până la 3 luni.

Termenul limită pentru depunerea cererilor pentru soluția de suspendare a ratelor conform OUG nr 37/2020 a expirat în data de 15.06.2020. 

Dacă aveți întrebări privind situația dumneavoastră puteți să ne contactați prin call center la 0800.310.410 (număr apelabil gratuit național) sau +40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internațional), de L-V: 09:00 -19:00

Împreună vom găsi soluții adecvate situației dumneavoastră individuală sau de business.

Aici poate fi parcurs comunicatul de presă Patria Bank ce anunță soluțiile propuse clienților.

Starea unităților Patria Bank

Unitățile Patria Bank funcționează după programul normal de lucru, de luni până vineri, în intervalul 09:00 – 17:00.

Excepție:

  • Patria Bank Traian, București - pentru a preveni o posibilă infectare cu COVID-19, agenția este temporar închisă pentru dezinfecție și igienizare. Agenția își va relua activitatea începând cu data de 10 august 2020.

În situația în care vom avea activitatea redusă sau unități închise, puteți în continuare să:

  • efectuați plăți online folosind cardul dumneavoastră Patria sau
  • efectuați orice alte tranzacții bancare prin intermediul aplicațiilor de mobile și internet banking Patria
  • retrageți numerar de la bancomate
  • vă informați cu privire la produsele și serviciile Patria prin intermediul site-ul patriabank.ro sau contactându-ne la numărul de call center: 0800 410 310 (L-V, 09:00 – 19:00), apel gratuit în rețelele de telefonie națională

Dacă vor fi necesare servicii speciale de asistență sau consultanță, puteți apela cu încredere la serviciul nostru Call Center, care în funcție de solicitarea dumeavoastră vor încerca să vă ajute pe loc sau vă vor programa o vizită în unitățile neafectate.

  Recomandări utile

Informații generale

Pentru a asigura o funcționare neîntreruptă a serviciilor și operațiunilor noastre, am implementat deja o serie de măsuri:

  • care să ajute la prevenirea răspândirii virusului în sediile și unitățile noastre, respectând recomandările Ministerului Român al Sănătății, 
  • care vor asigura o bună funcționare în situațiile în care carantina și închiderea provizorie a uneia sau mai multor unități va deveni inevitabilă.

Folosirea cardurilor și a internet banking-ului este simplă, practică și la îndemână, fiind recomandată mereu, cu atât mai mult în această perioadă când utilizarea numerarului este bine să fie limitată.

Dacă nu aveți deja un card atașat contului dumneavoastră sau serviciile de internet și mobile banking Patria Online activate vă recomandăm să ne solicitați acest lucru în orice unitate Patria Bank:

Totodată, vă recomandăm să verificați data de expirare a cardului dvs. și să vă asigurați că planificați o vizită în unitatea emitentă pentru ridicarea noului card. Cardul reînnoit este disponibil în unitatea emitentă cu cel puțin 20 de zile înainte de expirarea vechiului card.

Precauția și igiena sunt foarte importante

Pe site-ul Ministerului Sănătății veți găsi detalii și recomandări privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirusului. Puteți accesa pagina aici pentru mai multe detalii:  http://www.ms.ro/recomandari-privind-conduita-sociala-responsabila-in-prevenirea-raspandirii-coronavirus-covid-19/

În unitățile Patria Bank, recomandăm de asemenea să evitați aglomerația și astfel vă rugăm să aveți în vedere câteva reguli:

  • să evitați să intrați în unitate dacă aceasta are deja mai mulți de 3 clienți în interior
  • să intrați în unitate doar dacă aveți mască sau nasul și gura acoperite cu o eșarfă
  • să păstrați pe întreaga durată a vizitei în unitate nasul și gura acoperite de mască sau eșarfă
  • să permiteți personalului băncii să vă măsoare temperatura conform normelor în vigoare. Pentru măsurarea temperaturii va fi folosit un termometru digital, fără contact corporal, iar rezultatele afișate nu sunt stocate în niciun mod. Accesul în unitate vă va fi permis doar dacă temperatura nu depășeste 37.3°C. Dacă temperatura depășește 37.3°C, se vor efectua încă două măsurători suplimentare, la interval de 5 secunde. În cazul în care limita este depășită, nu va fi permis accesul în unitate și vă vom ruga să vă adresați medicului de familie și să folosiți instrumentele de tranzacționare la distanță (internet si mobile banking)
  • să păstrați distanța de cel puțin 1,5 m între dumneavoastră și persoanele din jurul dumneavoastră
  • să evitați deplasarea la bancă dacă nu vă simțiți bine

Surse de informare recomandate

Vă recomandăm, de asemenea, să rămâneți informați cu privire la evoluția situației COVID-19 accesând surse de încredere și site-urile autorităților (http://www.ms.ro/), evitând să intrați într-o stare de panică.

În categoria surselor de încredere și extrem de utile în această perioadă sunt și platformele dezvoltate de voluntarii Code4Romania:

  • stirioficiale.ro/ -> Vă ajută să fiți la curent cu toate știrile și informațiile verificate din surse oficiale în legătură cu situația actuală determinată de epidemia COVID-19 în România
  • cetrebuiesafac.ro/ -> Este o platformă online ce reunește sugestii avizate și pertinente privind modul în care trebuie să acționăm în această perioadă. Aici veți găsi sfaturi de la cum trebuie să dezinfectați până la un test care vă ajută să evaluați simptomele pe care credeți că le aveți.
  • cineceface.ro  -> Este un proiect de informare ce dorește să ajută cetățenii să aibă o imagine cât mai clară și corectă asupra rolurilor diverșilor actori din societate în situația de pandemie cu care ne confruntăm.

În egală măsură, pe blogul Patria puteți găsi un articol ce reunește mai multe inițiative cetațenești pe care vă invităm să le descoperiți: https://www.patriabank.ro/blog/csr/initiative-de-ajutor-in-vremuri-de-coronavirus