Vino în echipa noastră!

Patria Bank este prin excelență o companie cu spirit antreprenorial. Astfel, credem că cele mai de succes experiențe sunt rezultatul pasiunii și entuziasmului.

În Patria Bank oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Angajăm!

Dacă și tu vibrezi de energie, pasiune pentru banking și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom trimite-ne CV-ul tău la recrutare@patriabank.ro, ne-ar plăcea să te cunoaștem.

Sfaturi pentru un CV de succes

 

2Manager Relații Clienți Regional Agro
2 posturi disponibile în Timișoara/Arad, Brăila, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii sau studii superioare în curs de finalizare

Cerințe minime de experiență

  • Minim 2 ani experiență în domeniul vânzărilor
  • Minim 1 an experiență în vânzări persoane juridice

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Capacitate de analiză și sinteză
  • Abilități de comunicare, vânzare și negociere Implicare și inițiativă
  • Atitudine orientată către soluții

Alte cerințe

  • Limba engleză - nivel mediu Permis auto, categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


2Responsabil Vânzări Directe (persoane fizice)
2 posturi disponibile în locații multiple, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii finalizate cu bacalaureat sau
  • Studii superioare finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 6 luni experientă vânzări
  • Experiența în coordonarea unei echipe de vânzări directe constituie un avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Bune abilități de coordonare, planificare și control
  • Cunoștințe de training, coaching și motivare a echipei

Alte cerințe

  • Cunoștințe medii de utilizare a pachetului MS Office
  • Permis auto, categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


2Manager Relații Clienți IMM
2 posturi disponibile în Pitești, Oradea, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 6 luni experiență în vânzarea de produse și servicii către clienți persoane juridice

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Dorința de a învăța în permanență
  • Atitudine orientată către client
  • Responsabilitate, atenție la detalii, organizare, eficacitate, promptitudine, flexibilitate /adaptabilitate, gândire analitică, dorința de a coopera/ajuta/a învăța de la/pe altii
  • Cunoștințe de bază de contabilitate și analiză de risc
  • Întelegerea mediului de business din orașul său

Alte cerințe

  • Cunoștințe medii de utilizare a pachetului MS Office (excel - avansat)
  • Permis auto, categoria B Limba engleză (nivel avansat)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


5Ofițer Vânzări în cadrul Echipei Mobile (persoane fizice)
5 posturi disponibile în București, Cluj, Timișoara, Iași, Brașov, pe durată determinată - 3 luni

Cerințe minime de studii

  • Studii medii finalizate cu bacalaureat sau
  • Studii superioare finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 3 luni experiență în vânzări

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Abilități de vânzare și comunicare
  • Atitudine proactivă și orientată către client
  • Inițiativă și determinare în atingerea obiectivelor

Alte cerințe

  • Cunoștințe medii de utilizare a pachetului MS Office
  • Permis auto, categoria B (reprezintă un avantaj)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Director în cadrul Direcției Administrarea Riscurilor
Un post disponibil în București, sediul social, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 7 ani de experienţă în domeniul bancar în aria de administrarea riscurilor
  • Minim 3 ani de experiență pe o poziție de conducător de nivel mediu în aria de administrare a riscurilor

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Cunoașterea și înțelegerea structurii, fluxului de lucru și procedurilor de funcționare ale băncii și cerințele legale în domeniu
  • Abilități de comunicare, coordonare și lucru în echipă, spirit analitic, rigurozitate, simțul răspunderii, viziune globală asupra activității băncii
  • Abilităţi de rezolvare a problemelor şi de luare a deciziilor
  • Abilitate în interpretarea informaţiilor şi în întocmirea rapoartelor și a analizelor de risc în timp util

Alte cerințe

  • Cunoasterea limbii engleze scrise/vorbite la un nivel avansat
  • Cunoștințe avansate de utilizare a pachetului MS Office (în principal MS Excel)
  • Lucrul cu baze de date complexe
  • Cunoștințe de contabilitate și IFRS
  • Permis auto, categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


3Consilier Credite Microîntreprinderi
3 posturi disponibile în SibiuBucurești, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 6 luni experiență în vânzărea de produse și servicii destinate persoanelor juridice

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Dorința de a învăța în permanență
  • Atitudine orientată către client
  • Responsabilitate, atenție la detalii, organizare, eficacitate, promptitudine, flexibilitate /adaptabilitate, gândire analitică, dorința de a coopera/ajuta/a învăța de la/pe altii

Alte cerințe

  • Cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office (în principal, Word și MS Excel - nivel mediu)
  • Permis auto, categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


5Casier în cadrul Echipei Mobile
5 posturi disponibile în Punct de Lucru Mobil - disponibilitate în toată țara, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii finalizate cu bacalaureat

Cerințe minime de experiență

  • Minim 1 an experiență într-o poziție similară (operațiuni cu numerar)
  • Buna cunoaștere a serviciilor privind numerarul
  • Cunoașterea legislației în vigoare

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Abilități de comunicare
  • Atitudine proactivă
  • Orientare către client
  • Lucru în echipă

Alte cerințe

  • Limba engleză – nivel începător
  • Cunoștinte de operare calculator - nivel intermediar
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


2Ofițer Relații Clienți în cadrul Echipei Mobile (persoane fizice)
2 posturi disponibile în Punct de Lucru Mobil - disponibilitate în toată țara, pe durată nedeterminată/determinată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare finalizate cu licență (de preferat economice)

Cerințe minime de experiență

  • Minim 1 an experiență în vânzări în domeniul financiar/bancar
  • Cunoașterea produselor și operațiunilor bancare de retail (persoane fizice)

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Abilități de vânzare și comunicare
  • Atitudine proactivă
  • Atitudine orientată către client
  • Inițiativă și determinare în atingerea obiectivelor

Alte cerințe

  • Limba engleză – nivel mediu conversațional, scris și citit
  • Cunoștințe de operare calculator - nivel intermediar
  • Permis auto, categoria B (constituie un avantaj)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


5Ofițer Relații Clienți (persoane fizice)
5 posturi disponibile în Timișoara, Deva, Bacău, Oradea, Sibiu, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare finalizate cu licență (de preferat economice)

Cerințe minime de experiență

  • Minim 1 an experiență în vânzări în domeniul financiar/bancar
  • Cunoașterea produselor și operațiunilor bancare de retail (persoane fizice)

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Abilități de vânzare și comunicare
  • Atitudine proactivă
  • Atitudine orientată către client
  • Inițiativă și determinare în atingerea obiectivelor

Alte cerințe

  • Limba engleză – nivel mediu conversațional, scris și citit
  • Cunoștințe de operare calculator - nivel intermediar
  • Permis auto, categoria B (constituie un avantaj)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


2Coordonator Teritorial Microîntreprinderi
2 posturi disponibile în Oradea, Pitești, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 3 ani experiență într-o poziție similară (IFN sau bancă) din care minim 1 an experiență într-o poziție de vânzări

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Dorința de a învăța în permanență
  • Atitudine orientată către client
  • Responsabilitate, atenție la detalii, organizare, eficacitate, promptitudine, flexibilitate/adaptabilitate, gândire analitică, dorința de a coopera/ajuta/a învăța de la/pe altii
  • Cunoștințe de bază de contabilitate și analiză de risc
  • Întelegerea mediului de business din orașul său

Alte cerințe

  • Cunoștințe medii de utilizare a pachetului MS Office (word & excel - avansat) Permis auto, categoria B
  • Limba engleză (nivel avansat)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Analist Creditare AGRO
Un post disponibil în Sediul Central, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 3 ani experiență într-un post similar

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Seriozitate și responsabilitate
  • Acuratețe și atenție la detalii
  • Gândire logică
  • Capacitate de analiză, evaluare și sinteză a informațiilor (inclusiv financiare)
  • Orientare către soluții
  • Time management

Alte cerințe

  • Cunoștințe în utilizarea pachetului MS Office
  • Cunoașterea legislației privind creditarea
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Analist Creditare IMM
Un post disponibil în Sediul Central, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licenta

Cerințe minime de experiență

  • Minim 3 ani experiență într-un post similar

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Seriozitate și responsabilitate
  • Acuratețe și atenție la detalii
  • Gândire logică
  • Capacitate de analiză, evaluare și sinteză a informațiilor (inclusiv financiare)
  • Orientare către soluții
  • Time management

Alte cerințe

  • Cunoștințe în utilizarea pachetului MS Office
  • Cunoașterea legislației privind creditarea
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Programator IT
Un post disponibil în Sediul Central, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii finalizate cu bacalaureat
  • Studii de specialitate în domeniul IT sau economic
  • Cursuri de specialitate privind programarea calculatoarelor

Cerințe minime de experiență

  • Minim 3 ani experiență pe un post similar
  • Minim 2 ani experiență în domeniul financiar - bancar
  • Minim 5 ani experiență în programare Microsoft SQL - Transact SQL (constituie un avantaj)
  • Minim 5 ani experiență în dezvoltare .NET (constituie un avantaj)

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Orientare către rezultate
  • Orientare către client
  • Capacitate de a lucra în echipă
  • Responsabilitate şi integritate
  • Comunicare
  • Proactivitate

Alte cerințe

  • Limba engleză - nivel mediu conversațional, scris și citit
  • Cunoștințe contabilitate primară
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Administrator Aplicații IT
Un post disponibil în Sediul Central, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii finalizate cu bacalaureat
  • Studii de specialitate în domeniul IT sau economic
  • Cursuri de specialitate privind programarea calculatoarelor

Cerințe minime de experiență

  • Minim 3 ani experiență pe un post similar
  • Minim 2 ani experiență în domeniul financiar - bancar
  • Minim 5 ani experiență în programare Microsoft SQL - Transact SQL (constituie un avantaj)
  • Minim 5 ani experiență în dezvoltare .NET (constituie un avantaj)

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Orientare către rezultate
  • Orientare către client
  • Capacitate de a lucra în echipă
  • Responsabilitate şi integritate
  • Comunicare Proactivitate

Alte cerințe

  • Limba engleză - nivel mediu conversațional, scris și citit
  • Cunoștințe contabilitate primară
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Expert Raportare
Un post disponibil în Sediul Central, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 3 ani experiență în domeniul financiar/bancar, din care minim 2 ani experiență în raportari prudențiale (COREP, FINREP, LCR, lichiditate, rezervă minimă obligatorie)

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Capacitate de analiză și sinteză
  • Orientare către rezultate
  • Raționament ipotetico-deducti

Alte cerințe

  • Limba engleză - nivel avansat
  • Operare calculator și cunoștințe în utilizarea pachetului MsOffice (Word, Excel, Access) - nivel avansat
  • Cunoștințe avansate de IFRS și reglementări BNR
  • Specializare ACCA (în curs sau finalizată)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Analist Factoring
Un post disponibil în Sediul Central, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 1 an experiență în domeniul creditării persoanelor juridice
  • Minim 1 an experiență în vânzarea/administrarea/analiza facilităților de factoring (constituie un avantaj)

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Responsabilitate și atenție la detalii
  • Organizare și  consecvență
  • Gândire structurată
  • Eficacitate și rezistență la presiunile specifice activității
  • Ritm de muncă alert, promptitudine și flexibilitate /adaptabilitate
  • Abilități de analiză a datelor pentru identificarea optimizărilor și noilor oportunități

Alte cerințe

  • Limba engleză - nivel mediu
  • Cunoștințe în utilizarea pachetului MsOffice (Word, Excel - nivel avansat)
  • Permis auto, categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Șofer
Un post disponibil în Sediul Central, pe durată nedeterminată

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Responsabilitate Atenție la detalii Organizare

Alte cerințe

  • Permis auto, categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Ofițer Suport Vânzări IMM&Microîntreprinderi
Un post disponibil în Sediul Central, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Fără experiență

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Orientare către client și rezultate
  • Abilități excelente de comunicare (scris și verbal)
  • Pragmatism
  • Bune abilități de planificare, organizare și control

Alte cerințe

  • Limba engleză - nivel mediu
  • Cunoștințe în utilizarea pachetului MsOffice (Word, Excel - nivel mediu)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul