Vino în echipa noastră!

Patria Bank este prin excelență o companie cu spirit antreprenorial. Astfel, credem că cele mai de succes experiențe sunt rezultatul pasiunii și entuziasmului.

În Patria Bank oamenii sunt sinceri, deschiși, plini de energie și dornici să îmbunătățească lumea din convingere. Probabil cea mai specială calitate a noastră este că ne propunem să-i tratăm pe cei care ne trec pragul așa cum am vrea și noi să fim tratați.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Angajăm!

Dacă și tu vibrezi de energie, pasiune pentru banking și cauți o echipă care să te prețuiască și în care să poți acționa autonom trimite-ne CV-ul tău la recrutare@patriabank.ro, ne-ar plăcea să te cunoaștem.

Sfaturi pentru un CV de succes

 

2Responsabil Vânzări Directe (persoane fizice)
2 posturi disponibile în locații multiple, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii medii finalizate cu bacalaureat sau
  • Studii superioare finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 6 luni experientă vânzări
  • Experiența în coordonarea unei echipe de vânzări directe constituie un avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Bune abilități de coordonare, planificare și control
  • Cunoștințe de training, coaching și motivare a echipei

Alte cerințe

  • Cunoștințe medii de utilizare a pachetului MS Office
  • Permis auto, categoria B
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


2Manager Relații Clienți IMM
2 posturi disponibile în Bistrița, Oradea, Arad, Buzău, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 6 luni experiență în vânzarea de produse și servicii către clienți persoane juridice

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Dorința de a învăța în permanență
  • Atitudine orientată către client
  • Responsabilitate, atenție la detalii, organizare, eficacitate, promptitudine, flexibilitate /adaptabilitate, gândire analitică, dorința de a coopera/ajuta/a învăța de la/pe altii
  • Cunoștințe de bază de contabilitate și analiză de risc
  • Întelegerea mediului de business din orașul său

Alte cerințe

  • Cunoștințe medii de utilizare a pachetului MS Office (excel - avansat)
  • Permis auto, categoria B Limba engleză (nivel avansat)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Analist Creditare IMM
Un post disponibil în Sediul Central, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licenta

Cerințe minime de experiență

  • Minim 3 ani experiență într-un post similar

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Seriozitate și responsabilitate
  • Acuratețe și atenție la detalii
  • Gândire logică
  • Capacitate de analiză, evaluare și sinteză a informațiilor (inclusiv financiare)
  • Orientare către soluții
  • Time management

Alte cerințe

  • Cunoștințe în utilizarea pachetului MS Office
  • Cunoașterea legislației privind creditarea
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Expert Raportare
Un post disponibil în Sediul Central, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licență

Cerințe minime de experiență

  • Minim 3 ani experiență în domeniul financiar/bancar, din care minim 2 ani experiență în raportari prudențiale (COREP, FINREP, LCR, lichiditate, rezervă minimă obligatorie)

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Capacitate de analiză și sinteză
  • Orientare către rezultate
  • Raționament ipotetico-deducti

Alte cerințe

  • Limba engleză - nivel avansat
  • Operare calculator și cunoștințe în utilizarea pachetului MsOffice (Word, Excel, Access) - nivel avansat
  • Cunoștințe avansate de IFRS și reglementări BNR
  • Specializare ACCA (în curs sau finalizată)
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Adminstrator de cont
Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare sau medii

Cerințe minime de experiență

  • Experiență în activitatea cu numerar
  • Experiența bancară constituie un avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Orientare spre rezultate
  • Abilități de comunicare scrisă și verbală
  • Posibilitatea de a efectua toată gama de operațiuni cu și fără numerar pentru client
  • Posibilitatea de a asigura desfășurarea în bune condiții a decontării intra și interbancare ca urmare a dispoziției clientului date prin instrumentele de plată utilizate
  • Promovarea produselor și serviciilor Patria Bank și participarea activă la realizarea obiectivelor echipei

Alte cerințe

  • Cunoștințe de operare computer
Apasă aici pentru a încărca cv-ul


1Manager de relații cu clienții - persoane fizice
Un post disponibil în București, pe durată nedeterminată

Cerințe minime de studii

  • Studii superioare finalizate cu licență sau în curs de finalizare

Cerințe minime de experiență

  • Experiență în vânzări de minim 6 luni
  • Experiența în domeniul financiar constituie un avantaj

Cerințe minime privind abilitățile necesare poziției

  • Disponibilitate pentru activitate de teren
  • Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare
  • Atitudine orientate către client și capacitatea de a identifica nevoile sale și a-i propune cele mai bune soluții
  • Abilitati de a planifica si a lucra sub presiune
  • Promovarea produselor și serviciilor Patria Bank și participarea activă la realizarea obiectivelor echipei
  • Capacitatea de îndeplini obiectivele de vânzări stabilite
  • Înțelegerea pieței și prospectarea constantă a acesteia

Alte cerințe

  • Cunoștințe de operare computer
  • Limba engleză - nivel mediu
Apasă aici pentru a încărca cv-ul