1 posturi disponibile în Targu Frumos, pe durată nedeterminata
Cerințe minime de studii
Studii superioare finalizate/in curs - domeniul economic reprezinta avantaj;
Experienta in sistemul bancar - reprezinta avantaj;
Cunoasterea pietei de produse si servicii bancare si a legislatiei specifice domeniului financiar-bancar - reprezinta avantaj;
Cursuri in domeniul vanzarilor - reprezinta avantaj;
Bune abilitati de comunicare, negociere si coordonare;
Capacitate organizatorica, initiativa;
Cunostinte operare PC;
Capacitatea de a lua decizii, spirit de observatie, flexibilitate in gandire, tenacitate, obiectivitate, punctualitate;
Experiență necesară
Avizeaza deschiderile de cont dupa o prealabila verificare a documentatiei (conform normelor si procedurilor interne);
Asigura consultanta si furnizeaza clientilor informatii despre modul de utilizare a instrumentelor de plata (OP, CEC, BO, DPVE, etc.), inclusiv comisioanele aferente;
Urmareste finalizarea tranzactiilor initiate si primite de catre clientii Bancii, procesate prin sistemul electronic de plati (SENT, ReGIS, SWIFT) sau prin sistemul intrabancar;
Stabileste si optimizeaza impreuna cu trezorierul unitatii, excedentul si/sau deficitul de numerar, previzionand necesarul de numerar pentru perioada urmatoare;
Coordoneaza activitatea administratorilor de cont din unitate;