Cerințe minime de studii

  • Studii superioare economice finalizate cu licenta;
  • Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice;
  • Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc;
  • Cunostiinte de calculator - word, excel avansat;
  • Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat;
  • Capacitate de organizare;
  • Orientare catre client;
  • Atentie la detalii;
  • Responsabilitate;
  • Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren;
  • Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.

Abilități necesare

Responsabilitati:

  • Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara);
  • uAdministrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii;
  • Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu;
  • Promovarea imaginii bancii in segmentul vizat;
  • Construirea si administrarea portofoliului, prin achizitia de noi clienti si cresterea relatiei cu clientii existenti in vederea cresterii profitabilitatii bancii in conformitate cu targetul personal stabilit de catre management;
  • Asigura suportul unitatilor organizationale care au atributii referitoare la activitea de creditare (aprobare, implementare si monitorizare) si sprijina circuitul documentelor intre clientii alocati si aceste unitati organizationale;

Solicită acest post

Atașează un document Word sau PDF, preferabil în format Europass (max. 10MB)