Începând cu data de 25.03.2020, unitățile Patria Bank vor avea un program redus de lucru cu publicul: L-V, 09:00 – 15:00.

Precauți, informați și de ajutor

În contextul generat de COVID-19, sănătatea clienților și a angajaților noștri este o prioritate pentru noi și avem soluții flexibile de sprijin și ajutor.

Mai multe detalii Solicită acest serviciu

Ultima actualizare: 27.03.2020

Sănătatea clienților și a angajaților noștri este o prioritate pentru echipa Patria Bank.

Prin intermediul acestei pagini ne dorim să păstrăm un contact direct, actualizat și transparent, prin care să vă ținem la curent cu măsurile de prevenție și sprijin pe care le luăm în contextul evoluției situației generate de virusul COVID-19.

  Noutăți

Fiind un context în evoluție continuă, aici puteți găsi cele mai recente știri și informații privind acțiunile întreprinse de Patria BANK:

  • Programul cu publicul al unităților Patria Bank a fost modificat. Află toate detaliile, mai jos, în Starea Unităților Patria.
  • În situația în care ai primit o scrisoare informativă prin care îți solicităm deplasarea în unitatea Patria Bank în vederea actualizării datelor personale, te informăm că procesul de actualizare date a fost amânat până la o dată ulterioară încetării stării de urgență și îți recomandăm evitarea oricăror drumuri inutile.

  Soluții pentru sprijinirea clienților

În contextul dificil prin care România si românii trec zilele acestea, Patria Bank este solidară cu toți clienții și își manifestă suportul și intenția de a le fi alături și a găsi împreună cele mai bune soluții pentru a trece cu bine această perioadă.

Astfel, pentru sprijinirea clienților persoane fizice și antreprenori, o serie de măsuri și soluții sunt disponibile a fi accesate, atunci când aceștia au nevoie:

  • Antreprenorilor IMM și Microîntreprinderilor care beneficiază de linii de finanțare revolving scandente în următoarele 3 luni și care nu se află deja într-un proces de remediere sau restructurare a creditelor existente, le vom facilita reînnoirea acestor finanțări;
  • Antreprenorii IMM și Microîntreprinderile direct afectați prin reducerea activității vor putea beneficia de amânare la plată și reeșalonarea ratelor, potrivit situației specifice a fiecăruia;
  • De asemenea, pentru clienții persoane fizice care au fost afectați semnificativ prin reduceri temporare sau permanente ale veniturilor, prin pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate sunt disponibile soluții potrivite de reeșalonare pentru perioade de până la 3 luni.

Clienții afectați sunt invitați să contacteze banca prin call center 0800.310.410 (număr apelabil gratuit național) sau  +40 372 271 403 (tarif normal, apelabil internațional), de L-V: 09:00 -19:00, precum și prin e-mail la info@patriabank.ro și să comunice situațiile cu care se confruntă în vederea găsirii împreună a unor soluții adecvate situației lor individuale specifice sau de business.

Aici poate fi parcurs comunicatul de presă Patria Bank ce anunță soluțiile propuse clienților.

Starea unităților Patria Bank

Începând cu data de 25.03.2020, pentru a acționa preventiv și a minimiza riscurile de transmitere ale virusului, unitățile Patria Bank vor avea, temporar, un program redus de lucru cu publicul, de luni până vineri, în intervalul 09:00 – 15:00.

Excepții:

  • Unitatea Patria Bank Suceava va funcționa după următorul program cu publicul: 10:00 – 14:00

În situația în care vom avea activitatea redusă sau unități închise, puteți în continuare să:

  • efectuați plăți online folosind cardul dumneavoastră Patria sau
  • efectuați orice alte tranzacții bancare prin intermediul aplicațiilor de mobile și internet banking Patria
  • retrageți numerar de la bancomate
  • vă informați cu privire la produsele și serviciile Patria prin intermediul site-ul patriabank.ro sau contactându-ne la numărul de call center: 0800 410 310 (L-V, 09:00 – 19:00), apel gratuit în rețelele de telefonie națională

Dacă vor fi necesare servicii speciale de asistență sau consultanță, puteți apela cu încredere la serviciul nostru Call Center, care în funcție de solicitarea dumeavoastră vor încerca să vă ajute pe loc sau vă vor programa o vizită în unitățile neafectate.

Am pregătit și o serie de posibile întrebări cu răspunsuri pe care vă recomandăm să o consultați AICI.

  Recomandări utile

Informații generale

Pentru a asigura o funcționare neîntreruptă a serviciilor și operațiunilor noastre, am implementat deja o serie de măsuri:

  • care să ajute la prevenirea răspândirii virusului în sediile și unitățile noastre, respectând recomandările Ministerului Român al Sănătății, 
  • care vor asigura o bună funcționare în situațiile în care carantina și închiderea provizorie a uneia sau mai multor unități va deveni inevitabilă.

Folosirea cardurilor și a internet banking-ului este simplă, practică și la îndemână, fiind recomandantă mereu, cu atât mai mult în această perioadă când utilizarea numerarului este bine să fie limitată.

Dacă nu aveți deja un card atașat contului dumneavoastră sau serviciile de internet și mobile banking Patria Online activate vă recomandăm să ne solicitați acest lucru în orice unitate Patria Bank:

  • Activarea serviciilor Internet si Mobile Banking poate fi solicitată în orice unitate Patria Bank - detalii despre platformele de Internet și Mobile Banking Patria Online găsiți aici pentru persoane fizice, respectiv aici pentru persoane juridice. 
  • Cardul atașat contului se emite rapid, în câteva zile, costurile de emitere fiind 0 lei. Mai multe detalii găsiți aici pentru persoane fizice, respectiv aici pentru persoane juridice

Totodată, vă recomandăm să verificați data de expirare a cardului dvs. și să vă asigurați că planificați o vizită în unitatea emitentă pentru ridicarea noului card. Cardul reînnoit este disponibil în unitatea emitentă cu cel puțin 20 de zile înainte de expirarea vechiului card.

Precauția și igiena sunt foarte importante

Pe site-ul Ministerului Sănătății veți găsi detalii și recomandări privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirusului. Puteți accesa pagina aici pentru mai multe detalii:  http://www.ms.ro/recomandari-privind-conduita-sociala-responsabila-in-prevenirea-raspandirii-coronavirus-covid-19/

În unitățile Patria Bank, recomandăm de asemenea să evitați aglomerația și astfel vă rugăm să aveți în vedere câteva reguli:

  • vă rugăm să evitați să intrați în unitate dacă aceasta are deja mai mulți de 5 clienți în interior
  • să păstrați distanța de cel puțin 1,5 m între dumneavoastră și persoanele din jurul dumneavoastră
  • să evitați deplasarea la bancă dacă nu vă simțiți bine

Vă recomandăm, de asemenea, să rămâneți informați cu privire la evoluția situației COVID-19 accesând surse de încredere și site-urile autorităților (http://www.ms.ro/), evitând să intrați într-o stare de panică.

În egală măsură, pe blogul Patria puteți găsi un articol ce reunește mai multe inițiative cetațenești pe care vă invităm să le descoperiți: https://www.patriabank.ro/blog/csr/initiative-de-ajutor-in-vremuri-de-coronavirus